سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت گوشي خانم‌ها در جلوي چشمان پليس+عکس

رييس کلانتري 104 عباس آباد گفت: دو سارق موتور سوار که جلوي چشمان پليس به سرقت گوشي همراه خانم شهروند پرداختند با تير پليس به کار خود پايان دادند.

سرهنگ حسين اسماعيل زاده آذر در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح خبر فوق اظهار داشت: ماموران پليس در راستاي طرح مقابله و پيشگيري از جرائم خشن و برخورد با کيف قاپي در مناظق مختلف حوزه به طور محسوس و نامحسوس استقرار پيدا کردند.
رييس کلانتري 104 عباس آباددر ادامه اذعان داشت: به دنبال اين موضوع ماموران در خيابان سهروردي در حين انجام وظيفه مشاهده کردند يک موتور سيکلت دو سرنشين به سمت يک خانم عابر پياده رفته و تلفن همراه و کيف دستي‌اش را به سرقت برده و متواري مي‌شوند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه ابراز داشت: در اين خصوص ماموران بلافاصله  به تعقيب متهمان پرداخته و به دليل حساسيت موضوع و عدم توجه سرنشينانبه هشدار هاي پليس اقدام به شليک تير به سمت لاستيک موتورسيکلت کرده و توانستتند لاستيک عقب وسيله نقليه را پنجر کنند.



وي افزود: با پنجر شدن لاستيک موتور سيکلت متهمان زمين خورده و متوقف مي‌شوند و ماموران بلافاصله آنان را تحت الحفظ به مقر انتقال مي‌دهند.
 سرهنگ حسين اسماعيل زاده آذر ادامه داد: متهمان پس از انتقال به کلانتري خود را به هويت علي و ناصر 22 ساله معرفي کردند و در بازرسي بدني از نامبردگان 5 دستگاه گوشي همراه کشف و ضبط شد، در نهايت متهمان نيز در بازجويي اوليه به بيش از 5 فقره سرقت در طول روز اعتراف کردند./ز

برچسب ها: پلیس ، گوشی ، همراه ، چشم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.