سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

رضایت مردم مهم ترین اصل در مدیریت صحیح است

یکی از مراجع تقلید شیعیان جهان رضایت مردم را مهم ترین اصل در یک مدیریت صحیح عنوان كرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،آیت الله العظمي سید محمد علی علوی گرگانی قبل از ظهر شنبه در دیدار رئیس و اعضای شورای شهر تهران که در دفتر آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی برگزار شد، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: ارزش مدیریتی هر کسی در گرو به دست آوردن رضایت مردم دارد و باید به گونه ای عمل کنید که مردم همواره به یاد خدماتتان باشند.

وی در این زمینه ادامه داد: سعی کنید در راستای قانون الهی حرکت کنید و اگر اینگونه کار کرده باشید مردم با شرکت در انتخابات پاسختان را خواهند داد.

وی با بیان اینکه انتقادات بنده فقط یک دلسوزی است، تصریح کرد: اینکه با وجود همه مشکلات و سختی ها مردم همواره در جهت حفظ مقام مرجعیت دین حرکت می کنند، نجابت مردم را می رساند که مسئولان جامعه باید پاسخگوی این نجابت مردم باشند.

مرجع تقليد شيعيان جهان خطاب به مهدی چمران بیان داشت: سعی کنید رضایت مردم را به دست آورید و با آن ها مدارا کنید که در این صورت به عزت و سربلندی می رسید.

 یکی از مراجع تقلید شیعیان جهان عنوان کرد: کار برای مردم و گره از مشکلات آن ها باز کردن سخت است و ممکن است موجب اذیت گروهی دیگر شود اما باید همواره تلاش کرد.

وی با بیان اینکه شورای شهر نهادی است که در توده مردم قرار دارد و به خواسته ها و نیازهای مردم در این نهاد پاسخ داده می شود، ابراز داشت: در جامعه کنونی به دلیل اینکه عده ای اگر کار شایسته ای انجام می دهند آن را از خودشان می دانند و نه به یک جامعه و اینکه افراد زیادی در آن کار سهیم بوده اند، این یک معضل بزرگ اجتماعی است که لازم است به جای من، ما در سخنان جایگزین شود.

آیت الله علوی گرگانی  تصریح کرد: از اینکه به حضور مراجع و بزرگان رسیده و از بیانات و رهنمودهای آن ها استفاده می کنید خوشحالم و امیدوار هستیم این حرکات تا پایان ادامه داشته باشد.

در ابتدای این دیدار رئیس شورای شهر تهران در سخنان کوتاهی تصریح کرد: به رغم اینکه شورای شهر پایان دوره سوم خود را سپری می کند اما در همین مدت نیز توانست فعالیت های خوبی داشته باشد.

مهدی چمران ادامه داد: خدمات ارائه شده به مردم قابل قیاس با گذشته نیست و مردم شایستگی بهترین خدمات را دارند و بنده تمام تلاش خود را در راستای خدمت بهترانجام خواهم داد./ک
برچسب ها: مردم ، مدیریت ، اصل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.