سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

نقش اساسی ساختار های مدیریتی در حل مشکلات اقتصادی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت : ساختار مدیریتی کشور در حل مشکلات اقتصادی نقش اساسی دارد و هر دولتی باید برنامه هایی را که مجلس قانون گذاری می کند به اجرا در آورد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان حمید رضا فولادگر در خصوص تبیین الزامات تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد : نباید با تغییر هر دولت سیاست گذاری های اقتصادی نیز تغییر کند چرا که در این صورت نام آن را سیاست گذاری نمی توان گذاشت .

نماینده مردم اصفهان د ر مجلس شورای اسلامی بیان کرد : مقام معظم رهبری با توجه به پیش رو بودن دو انتخابات مهم در کشور ، امسال را سال حماسه سیاسی نام نهادند ، اما برای آنکه حساسیت به اهداف اقتصادی قطع نشود عبارت حماسه سیاسی را هم در کنار آن قرار دادند.

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : متأسفانه در منطقه با وجود برخورداری از ثروت های کلان رشد اقتصدی خوبی نداریم چرا که به قوانین و سیاست گذاری های اصل 44 و قانون فضای کسب و کار با وجد ابلاغ چند ساله آن به درستی عمل نشده است .

فولادگر با بیان اینکه از نقش فشار تحریم ها بر ضعف اقتصادی به وجود آمده نمی توان گذشت تصریح کرد : تحریم های اخیر به خصوص در سال گذشته از نظر تحلیلگران اقتصادی غرب بسیار حیرت انگیز توصیف شده است .

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : آمریکا تمامی راه های گوناگون فروش نفت ایران را به طور ماهرانه ای بسته است و این باعث بیداری ما شد چرا که تاکنون به ضعف خود در اقتصاد تک محصولی این گونه پی نبرده بودیم.

وی در پایان افزود : صادرات غیر نفتی کشور در سال اخیر فقط در حدود 2 درصد از تحریم ها ضربه خورده است و این امر نشانگر آن است که جدی تر باید به تولید و صنعت بیاندیشیم ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.