سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین همایش خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان برگزار شد

دبير ستاد خدمتگزاران آباداني و پيشرفت گفت: ولایتمداری، سابقه مدیریت اجرایی مرتبط، برنامه‎محوری توأم با عمل، مقبولیت اجتماعی و قومیتی از جمله شاخصه‎های كانديداي مورد حمایت این تشکل است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران ، دبیر ستاد "خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت" در گلستان روز گذشته در جمع اعضای ستاد اجرایی این تشکل ضمن تسلیت رحلت حضرت ام‎البنین (س) اظهار داشت: این همایش به منظور تبیین نحوه گزینش نیروها در لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت و نیز چگونگی تبلیغات در زمان قانونی انتخابات انجام شده است.

حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم شوراها و ریاست جمهوری در روز ۲۴ خرداد بر لزوم وحدت و همبستگی تاکید کرد و بیان داشت: وحدت رویه عنصری ضروری برای گذر از هر گونه توطئه است.

وی در خصوص معیارهای فرد اصلح در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: ولایتمداری، سابقه مدیریت اجرایی مرتبط، برنامه‎محوری توأم با عمل، مقبولیت اجتماعی و قومیتی از جمله شاخصه‎های افراد مورد حمایت این تشکل است.

*پالایش کاندیداهای موردنظر تا ۱۰ اردیبهشت اعلام شود

دبیر ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان با اشاره به آخرین گزارشات وضعیت کاندیداهای شهر و روستا اذعان کرد: کمیته تبلیغات باید فعال باشد و کسانی که به شاخصه‎ها نزدیکتر هستند را شناسایی و به ستاد استان اعلام کنند.

جمشیدی از اعضای ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان خواست تا نتیجه اولیه پالایش کاندیداهای موردنظر شوراهای شهر و روستا را تا ۱۰ اردیبهشت اعلام کنند.

وی با تاکید بر اینکه صلاحیت کاندیداها و گزینش افراد مورد حمایت این تشکل باید بر مبنای عقلایی صورت بگیرد، متذکر شد: این تشکل در تلاش است افرادی که شایستگی لازم را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه دارند را به مردم معرفی و در معرض انتخاب قرار دهد.

*کاندیداها باید توان عمل به شعارهای خود را داشته باشند

دبیر ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان با اشاره به اینکه مردم باید اعتماد لازم را به افراد داشته باشند، ابراز داشت: کاندیداها باید برنامه‎هایی ارائه کنند که توان عمل به شعارهای خود را داشته باشند.

جمشیدی یادآور شد: باید کسانی را انتخاب کنیم که نقاط قوت افراد گذشته را تقویت و نقاط ضعف آنها را از خود دور کنند، برخورداری از ملاك‎های شایسته باید در اولویت باشد.

وی با اشاره به اینکه افراد مورد حمایت این تشکل باید نسبت به میثاق‎نامه‎ای که تدوین شده سوگند یاد کنند، خاطرنشان کرد: لزوم وحدت، ولایت‎پذیری، ولایتمداری و پرهیز از تک‎محوری باید جدی گرفته شود.

*دشمن درصدد اختلاف‎افکنی است/ اینکه فقط بگوییم ولایتمدار هستیم کافی نیست

دبیر ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان با بیان اینکه دشمن درصدد اختلاف‎افکنی است، متذکر شد: اینکه فقط بگوییم ولایتمدار هستیم کافی نیست بلکه باید در عمل نشان دهیم که پیرو محض ولایت‎فقیه برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران هستیم.

جمشیدی متذکر شد: ۲۴ خرداد حماسه بزرگی در پیش است که همه باید با پیروی از فرامین ولایت حضور دندان‎شکنی پای صندوق‎های رای داشته باشیم و گزینه‎های اصلح را برای خدمت به نظام اسلامی برگزینیم.

اعضای ستاد اجرایی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان با ترکیب ذیل تشکیل شده است.

حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی دبیر ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان، محمد محمدخانی روابط عمومی و تبلیغات، مجید زرگرانی، سیدحسین سیدی و سیدرضا نبوی امور شهرستان‎ها، علی منصوری‎رضی مسئول نظارت و بازرسی، قدرت اسطبار و سیدمحمدباقر میرافضلی مسئول پشتیبانی و مالی، احمد ایزد و سیدحسین علوی و وکلایی مسئول کانون اقشار معرفی شدند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.