سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

افتتاح بیش از 39 هزار مسکن مهر با حضور رئیس جمهور در آذربایجان شرقی

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، از افتتاح بیش از 39 هزار مسکن مهر با حضور رئیس جمهور در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، علیزاده، در جلسه مشترک با مدیران عامل تعاونی های مسکن مهر و جلسه شورای مسکن شهرستان اهرگفت: در استان آذربایجان شرقی تاکنون کار ساخت بیش از 94 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر و شهرهای بالای 25 هزار نفر و شهر جدید سهند شروع شده است که در سال های گذشته حدوداً 26 هزار واحد مورد بهره برداری قرار گرفته است و در سفر آینده ریاست جمهوری و هیئت وزیران به استان آذربایجان شرقی نیز بیش از 39 هزار واحد هم آماده افتتاح است که با این افتتاح تعداد واحدهای مسکونی مسکن مهر تحویلی به بیش از 65 هزار واحد مسکونی خواهد رسید.

وی، افزود: مابقی واحدهای مسکونی نیز تا پایان سال 92 تحویل متقاضیان خواهدشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، گفت: برای این تعداد واحد مسکونی تاکنون در قالب مسکن مهر 1600میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

علیزاده، در بحث ساماندهی بافت های فرسوده شهری نیز، از ساخت 18 هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده استان آذربایجان شرقی با تسهیلات بانکی خبر داد.

وی، با بیان اینکه در 58 شهر استان آذربایجان شرقی مسکن مهر ساخته می شود از پیشتازی شهر سردرود با بالای 100 درصد پیشرفت فیزیکی در ساخت مسکن مهر خبرداد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، میزان درصد پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در سال 91 در استان آذربایجان شرقی را 87 درصد اعلام کرد.

علیزاده، سهمیه شهرستان اهر در ساخت مسکن مهر را 4 هزار و 870 واحد مسکونی اعلام کرد و افزود: یک هزار و 900واحد مسکونی در قالب مسکن مهر و مابقی به صورت خود مالکی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، گفت: در شهرستان اهر نیز برای احداث واحدهای مسکونی مسکن مهر 803 میلیارد و 290 میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

وی، گفت: واحدهای مسکونی که در شهرستان اهر در حال احداث است تا شهریور ماه تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، ارایه خدمات به واحدهای مسکونی در کنار احداث از سوی ادارات خدمات رسان را مطلوب اعلام کرد.

علیزاده، همچنین خواستار تعیین تکلیف واحدهای مسکونی که زیر 30درصد پیشرفت فیزیکی دارند، اعلام زمان بندی افتتاح واحدهای مسکونی احداثی تا 15 اردیبهشت ماه از سوی مدیران عامل تعاونی مسکن مهر و اخذ سند، تفکیک، دفترچه اقساط، اجرای همزمان کارهای ساخت و زیربنایی را خواستار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان اهر نیز از افتتاح مابقی مسکن مهر در شهر اهر که نزدیک به 2هزار واحد مسکونی می باشد تا شهریورماه خبر داد.

صدیقی، یکی از آرزوهای اقشار کم درآمد را داشتن مسکن اعلام کرد و افزود: با ساخت مسکن مهر در کشور این آرزو تحقق می یابد.

وی، ساخت مسکن مهر در شهر اهر را خوب ارزیابی کرد و از ادارات و بانک های که در تسریع ساخت مسکن همراه و همگام بودند تقدیر و تشکر کرد. /س

برچسب ها: افتتاح ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.