سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجدی:

حضور رحمتی در تراکتورسازی مانور تبلیغاتی است

سرپرست تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال در صفحه اجتماعی خود اعلام کرده که فصل آینده از تیم استقلال می رود و در ترکیب تراکتورسازی دروازه بانی خواهد کرد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من چیزی درباره حضور رحمتي در تراکتورسازي نشنیدم به هر حال حضور رحمتی در تراکتورسازی تبلیغاتی بیش نیست.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در ادامه اظهار داشت: رحمتی جزو خانواده استقلال است و تا پایان قراردادش در این تیم می ماند مدیریت تیم در مورد قرارداد بازیکنان و کادر فنی بعد از قهرمانی در لیگ برتر تصمیم گیری می کند.

وی درباره نامه کنفدراسیون آسیا برای جوابگویی استقلال به پرتاب نارنجک توسط هوادارنش گفت: هواداران موقعی که داخل استادیوم می شوند از سوی مأموران حراست ورزشگاه بازرسی می شوند.

ماجدی ادامه داد: تماشاگران فهیم استقلال نارنجک پرتاب نکردند بلکه این عمل توسط برخی از تماشاگرنماها صورت گرفته است.

وي تصریح کرد: به هر حال اتفاقی که افتاده است کمیته انضباطی باشگاه جوابیه ای را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد کرد.

سرپرست استقلال عنوان کرد: برخی از تماشاگران کار اشتباهی کردند و به نظرم اگر ما جواب قانع کننده ای برای AFC داشته باشیم آنگاه تماشاگران ما محروم نمی شوند و احتمال این وجود دارد که برای تیم ما جریمه ای در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: ما یکشنبه ساعت 6 بعد از ظهر برای بازی با العین راهی امارات می شویم تیم ما روز دوشنبه یک جلسه تمرینی در زمین اصلی امارات خواهد داشت و بازیکنان آماده بازی با العین در روز سه شنبه می شوند.

ماجدي درباره این بازی گفت: به هرحال ما در مرحله بعد باید با تیم های گروه B بازی کنیم هر چهار تیم گروه B هم امید صعود به مرحله حذفی را دارند و هنوز مشخص نیست که ما با یاختاکور ازبکستان یا با لخویا بازی می کنیم.

وي بیان داشت: ما مقابل العین امارات باید به پیروزی برسیم تا به عنوان تیم اول گروه میزبان بازی های حذفی شویم.

ماجدي درباره گم شدن پرونده مجیدی در سازمان لیگ برتر کفت: مسئولان سپاهان اصفهان باید از طریق پلیس 110 پیگیر پرونده مجیدی شوند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.