سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

احمدی نژاد در سفرهای استانی به دنبال فضاسازی های انتخاباتی است

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس بابیان اینکه رئیس جمهور با سفرهای استانی انحرافی صرفا می خواهد اذهان عمومی مردم را تشویش کند،گفت: از احمدی نژاد درخواست و خواهش دارم که حرفی را که در خوزستان مطرح کرده است عملی و پرونده افراد مد نظر خود را "بالا بزند".

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت پور در رابطه با وضعیت دیپلمات عربستانی در ایران که مرتکب قتل شده است گفت:اعضای کمیسیون امنیت ملی از دستگاه قضا این بود که این دیپلمات را ممنوع و خروج کند تا مقامات مسوول به وضعیت وی رسیدگی کنند.

وی در ادامه افزود: پس از مشخص شدن وضعیت و رسیدگی پرونده، این دیپلمات را براساس قوانین بین الملل عنصر نامطلوب معرفی و از کشور خارج خواهیم کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:دیپلمات عربستانی باید در کشور به سزای عمل خود نیز برسد.

نماینده مردم اردبیل ، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:من از احمدی نژاد درخواست و خواهش دارم که حرفی را که در خوزستان مطرح کرده است عملی و پرونده افراد مد نظر خود را بالا بزند تا همگان واقف به این امر شوند که ایشان چه پرونده هایی را در اختیار دارند. ما در مجلس یکبار بالا زدن و نشان دادن پرونده برادر لاریجانی را مشاهده کرده ایم.

وی افزود:احمدی نژاد در این زمان تنها فضا سازی می کند و ایشان یک بلندگو میکروفن در اختیارش قرار گرفته و با سفرهای استانی انحرافی صرفا می خواهد اذاهان عمومی مردم را تشویش کند و اگر رئیس جمهور اطلاعاتی مبنی بر خیانت و رانت خواری خود ایشان اگر این را مطرح و بیان نکند ظلم بزرگی در حق ملت کرده است.
حقیقت پور در ادامه بیان کرد:دادستان مدعی العوم است که با رفتارهای احمدی نژاد برخورد کند و به جرم ایشان رسیدگی کند./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.