سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

82 طرح عمرانی در سفر رئیس جمهور به اردبیل افتتاح می شود

فرماندار اردبیل گفت: در دور جدید سفر رئیس جمهور به استان اردبیل 82 طرح اقتصادی و عمرانی در مرکز استان افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کاظم دبیر در بازدید از برخی از پروژه ها عمران شهری اضافه کرد: گفته شده سفر رئیس جمهور به اردبیل اوایل خردادماه آینده و همزمان با روز سوم خرداد روز مقاومت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای این تعداد پروژه بالغ بر دو هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده، متذکر شد: بیشتر این پروژه های در حوزه عمران و توسعه شهری از جمله طرح های شهرداری اردبیل اجرا شده است.

فرماندار اردبیل بهسازی کنارگذر پل تاریخی هفت چشمه را از جمله این پروژه ها برشمرد و افزود: چهار بانده کردن این پل با دو دور برگردان و پازل گذاری آن به مساحت 648 متر مربع و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ريال و در طول هزار و 424 متر هم اکنون در حال اجرا است.

دبیر همچنین مسکن 60 واحدی معلولان را از دیگر این پروژه ها عنوان کرد و یادآور شد: این واحد مسکونی در مساحتی حدود پنج هزار و 100 متر مربع و با 20 میلیارد ريال هزینه احداث شده و در آینده نزدیک به صورت رایگان در اختیار مددجویان بهزیستی قرار خواهد گرفت.

وی به اجرای پروژه دو بانده خیابان ولایت اردبیل اشاره کرد و متذکر شد: این پروژه با طول دو هزار 500 متر و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ريال در حال تکمیل و بهره برداری بوده که در این زمینه همکاری سایر ادارات از جمله برق برای راه اندازی روشنایی این خیابان دو بانده ضروری است.

فرماندار اردبیل طرح بزرگ تله مترینگ (طرح کنترل تاسیسات آبرسانی اردبیل) را از مهمترین پروژه های مرکز استان برشمرد و عنوان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال در موعد مقرر همزمان با سفر ریاست جمهوری به اردبیل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گفته دبیر در این پروژه کنترل استراتژیک توزیع آب شهرستان اردبیل انجام می گیرد و شامل کنترل تلفات آب، حراست از تاسیسات، کنترل کیفی آب شهر و کنترل چاهها، کنترل کلر و صدور فرامین لازم از این مرکز به سایر مخازن است./س

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، طرح ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.