سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه /

انتخاب فرد اصلح برای مدیریت اجرایی کشور لازمه تحقق حماسه سیاسی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه انتخاب فرد اصلح برای مدیریت اجرایی کشور و حضور پر شور در انتخابات خرداد 92 را لازمه تحقق حماسه سیاسی دانست.

به گزارش گروه استان هاي حجت الاسلام غلامرضا حسنی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح کشور و انتخابات میان دوره مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان غربی، افزود: مردم باید با انتخاب فرد اصلح و حضور پرشور در انتخابات استقلال و قدرت و همبستگی مردم را به رخ جهانیان بگشانند.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید با حضور پرشور نقش خود را در سرنوشت و آینده کشور ایفا و برای داشتن ایرانی بالنده تلاش کنند، اظهار داشت: مسئولان، کاندیداها و رسانه ها نیز باید با رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از هر گونه بدرفتاری زمینه حضور پرشور مردم در این عرصه بزرگ برای خلق حماسه سیاسی را فراهم کنند.

امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به حضور حداکثری بسیجیان در رزمایش آل بیت المقدس در شهرهای مختلف آذربایجان غربی ضمن آرزوی موفقیت در اجرای این رزمایش، اعلام کرد: این رزمایش که مقرر بود با حضور 30 هزار بسیجی برگزار شود با حضور 34 هزار و 490 بسیجی طی دیروز و امروز با حضور بسیجیان سلحشور عملیاتی می شود.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به حضور مقتدرانه و پرشور گردانهای الزهرا، عاشورا، امام حسین(ع) و  امام علی(ع)در این رزمایش، ادامه داد: حضور بسیج در عرصه سازندگی مناطق محروم در حال حاضر و حضور در میدانهای نبرد حق علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس بی نظیر و مثال زدنی است.

وی همچنین با اشاره به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر و تبریک این روز به جهاد گران عرصه اقتصادی، ادامه داد: کارگران  در ایران اسلامی باید با بسیج همه جانبه شعار حماسه اقتصادی را در بخشهای مختلف تولیدی،  تجاری و عمرانی محقق و بر اهمیت مبارزه با نظام سرمایه داری و سلطه گری برخی کشورهای غربی بار دیگر تاکید کنند.

وی کارگران و کشاورزان را بر اساس سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران مهره های تاثیر گذار در به ثمر رساندن استقلال کشور دانست و گفت: کارگران برای خودکفایی اقتصادی ایران با مشتهای گره کرده با وجود تحریمهای ناجوانمردانه غرب علیه ایران ایستادگی و سختی ها را تحمل می کنند./ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.