سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كلاهبرداري با فروش مجسمه هاي تقلبي !

فردي مجرم كه با فروش سه مجسمه برنجي و تقلبي 300 ميليون ريال وجه از شهروندي دريافت و قصد كلاهبراري 600 ميليوني ديگر را داشت در اصفهان شناسايي و دستگير شد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس،"سرهنگ سعيد سليميان"سرپرست پليس آگاهي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي شكايت فردي به نام" ش ـ ش" مبني بر اينكه فردي ناشناس از وي كلاهبرداري كرده و مبلغ 300 ميليون ريال وجه نقد دريافت و متواري شده است موضوع رسيدگي بصورت ويژه در دستور كار كاراگاهان اين پليس در استان اصفهان قرار گرفت.
وي با اخذ اظهارات مالباخته در تشريح جزئيات خبر اينچنين گفت و افزود: فرد كلاهبردار با لهجه خاص با مالباخته تماس گرفته و اعلام داشته در حين كندن قنات در يكي از استان هاي همجوار گنجي حاوي 3 مجسمه عتيقه پيدا كرده و حاضر به فروش آن به مقدار 300 ميليون ريال است .
اين مقام مسئول در ادامه تصريح كرد: مالباخته به محل مورد نظر در قرار ملاقات اعزام و بابت هر مجسمه بدون اينكه از ارزشي بودن آن مطلع شود 100 ميليون ريال يعني به مجموعا 300 ميليون ريال به فروشنده پرداخت مي كند . 
 "سرهنگ سليمان "عنوان داشت: با توجه به اظهارات شاكي و تشكيل پرونده، كاراگاهان پليس آگاهي بدنبال شناسايي اين مجرم كلاهبردار برآمدند تا اينكه وي را در حاليكه قصد فروش مجسمه هاي ديگر به ارزش 600 ميليون را داشت دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند .
اين مقام انتظامي اظهار داشت:متهم به نام "الف-س" 19 ساله در ابتدا منكر هرگونه بزهي شد ولي در ادامه با مواجه حضوري مالباخته و دلايل انتظامي چاره اي جزء اعتراف نداشت و به جرم ارتكابي خود اقرار كرد .
"سرپرست پليس آگاهي استان اصفهان" در پايان خاطر نشان كرد: متهم با معرفي به مراجع قضايي و صدور قراري مناسب روانه زندان شد ./ف
برچسب ها: فروش ، مجسمه ، تقلبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.