سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ايمني راهها نياز به برنامه‌ريزي و هماهنگي بين تمامي دستگاههاي متولي و امدادي دارد

راهههاي استان اصفهان به عنوان چهارراه حمل و نقل کشور و ارتباط با شمال به جنوب و شرق به غرب از اهميت بالايي برخوردار است .

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان، مهندس مجيد دوست محمدي مديريت راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان با اشاره به هفته ايمني راهها گفت: براي ايمني راهها نياز به برنامه‌ريزي و هماهنگي بين تمامي دستگاههاي متولي و امدادي تا رسيدن به اين هدف مهم است.
وي اقدامات و برنامه‌ريزيهاي صورت گرفته توسط اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان را در سال 91 و92 در رابطه با ايمني راهها مثبت ارزيابي كرد و ادامه داد: براساس آمار ارائه شده در نوروز 92 پنجاه درصد واژگوني خودرو در راههاي استان اصفهان گزارش شد كه بيشترين علت واژگوني‌ها ناشي از عدم توجه رانندگان به جلو و خستگي و خواب‌آلودگي بوده است.  
دوست‌محمدي وظيفه اداره كل راه و شهرسازي را ايجاد زيرساخت و نگهداري از راهها با اقداماتي از قبيل: خط‌كشي راهها، نصب علايم ايمني، آماده كردن سطح راهها و رفع نقاط پرحادثه دانست و گفت: اين اداره كل با برقراري تردد ايمن و روان در سطح جاده‌هاي استان اصفهان در خدمت‌رساني به مردم عزيز همچون گذشته كوشا است.
وي ادامه داد: راههاي استان اصفهان به عنوان چهارراه حمل و نقل كشور و ارتباط با شمال به جنوب و شرق به غرب از اهميت و تردد بالايي برخوردار است و اين استان با 25 هزار كيلومتر راه همسنگ، بيشترين درصد آزادراه و بزرگراه كشور را به خود اختصاص داده است.
مديريت راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان با بيان اينكه مركز مديريت راههاي اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان به صورت شبانه‌روزي در خدمت‌رساني به مردم و ترددكنندگان از راههاي استان آماده است گفت: ترددكنندگان از راههاي استان اصفهان قبل از سفر مي‌توانند با سامانه گوياي 141 و شماره هاي 6686446 و تلفن همراه09133288000 از آخرين وضعيت راههاي استان مطلع و با يك برنامه‌ريزي مناسب اقدام به سفر كنند.
برچسب ها: ایمنی ، راهها ، اصفهان ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.