سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در پي درگذشت استاد فردي

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در پي درگذشت پيشكسوت ادبيات انقلاب اسلامي« درگذشت استاد فردي را به جامعه بزرگ هنري و ادبي كشور تسليت گفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي ترحيمي؛ درگذشت استاد اميرحسين فردي، نويسنده متعهد و پيشكسوت و هنرمند ارزشي انقلاب اسلامي را به جامعه بزرگ ادبي ـ هنري و فرهنگي كشور تسليت گفت.
 
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در اين اطلاعيه ترحيم آمده است:
 
خبر تأسف‌انگيز درگذشت استاد بزرگ ادبيات داستاني انقلاب اسلامي سال‌هاي معاصر و از پيشگامان و سرآمدان آن جناب آقاي "اميرحسين فردي" همچون ابري سرد و اندوهبار بر سر جامعه بزرگ ادبي سايه افكند و رشعه اي ناگهاني در جان و روح ادبيات داستاني و انقلابي انداخت.
 
آن استاد عزيز و متعهد بنيانگذار و پدر ادبيات ارزشي به اسم ادبيات مسجدي بود كه عمر پربركت خويش را مصروف اعتلاي ادبيات داستاني انقلاب اسلامي و ترفيع جايگاه قلم و تربيت جوانان انقلابي و شاگرداني چيره‌دست ساخت.
 
استاد اميرحسين فردي همواره گرمابخش محافل و مجالس هنرمندان و نويسندگان ارزشي و بسيجي و مسجدي بود كه  به يقين نام و ياد آن بزرگ مرد فرهيخته در ميان جامعه بزرگ ادب و هنر كشور و علاقمندان و دوستداران جبهه فرهنگ و ادبيات انقلاب اسلامي جاودان خواهد ماند .
 
در پايان اين اطلاعيه؛ شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از مردم مؤمن ، شريف و قدرشناس ايران اسلامي به ويژه جامعۀ بزرگ هنرمندان، نويسندگان وپيشكسوتان ادبيات انقلابي ، علاقمندان آثار و مكتوبات ايشان و همه دوستداران و شاگردان ايشان دعوت مي‌كند تا در مراسم‌هاي وداع، تشييع و بدرقه با ايناستاد بزرگ و سرآمد ادبيات انقلاب اسلامي كه امروز صبح از ساعت «10:00» از مقابل حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي (واقع در خيابان حافظ، تقاطع سميه) انجام مي‌پذيرد، حضور پرشور داشته باشند.
 
در ضمن مراسم هاي بزرگداشت و يادبود اين استاد فرهيخته روز دوشنبه 9 ارديبهشت ماه از ساعت 15:30 الي 17:30 در مسجدجوادالائمه (عليه‌السلام) (واقع در انتهاي خيابان كميل، خيابان برادران شهيد فلاح) و مراسم شب هفت ايشان در مسجد نور ميدان فاطمي روز پنج‌شنبه 12 ارديبهشت ماه از ساعت 14:00 الي 15:30 با حضورجامعۀ بزرگ هنرمندان و نويسندگان ، علاقمندان و دوست‌داران ايشان برگزار و ضمن تجليل از مقام شامخ و رفيع استاد فردي ، از درگاه ايزد منان براي روح بزرگ آن مرحوم مغفور و پيشكسوت ادبيات ، غفران و رحمت واسعه الهي مسألت  مي كنند .

اننتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.