سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصويب طرح جامع منطقه نمونه گردشگري باغ تابان

مدير شهرسازي ومعماري اداره كل راه و شهرسازي استان قزوين از به تصويب رسيدن طرح جامع منطقه نمونه گردشگري باغ تابان خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان قزوين، در اولين جلسه سال 1392 كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي طرح جامع منطقه نمونه گردشگري باغ تابان به تصويب رسيد.
به گفته ي محسن اسماعيلي در اولين جلسه كارگروه امور زيربنايي و شهرسازي استان به رياست معاون هماهنگي امور عمراني استانداري برگزار و 33 درخواست در آن مورد بررسي و تصويب قرار گرفت. يكي از مصوبات جلسه مذكور، بررسي و تصويب طرح جامع منطقه نمونه گردشگري باغ تابان مي باشد كه جهت تأييد نهايي به شوراي برنامه ريزي و توسعه استان ارسال شده است.
بر اساس اين گزارش سركار خانم زرين پور دبير كميسيون هاي تخصصي راه و شهرسازي اين طرح با مساحت 45 هكتار در شرق شهر قزوين و در اراضي محور كورانه (روستاي رشتقون) واقع شده و فاصله آن از شهر قزوين 14 كيلومتر است. طرح مذكور با هدف افزايش نقش تفريحي – فراغتي، آموزشي – فرهنگي، ورزشي و اقامتي در سطح استان و به منظور گذراندن اوقات فراغت و ارتقاي كيفيات زيست محيطي منطقه طرح مورد تصويب قرار گرفته است.
برچسب ها: تصویب ، گردشگری ، تابان ، باغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.