سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس/

نخستین جشنواره تئاتر ساحلی خلیج فارس در قشم

نخستین جشنواره تئاتر ساحلی خلیج فارس هم زمان با سوّمین جشنواره بین المللی فرهنگی- هنری خلیج فارس در جزیره قشم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: توجه به ارزش های دینی، امید آفرینی، آگاهی بخشی در عرصه اخلاق انسانی و تقویت فرهنگ بومی همراه با فراهم آوردن بستر مناسب تبادل افکار و اندیشه ها از طریق هنر نمایش، توسعه گردشگری و معرفی جاذبه های جزیره و عجائب هفتگانه خلیج فارس با توجه به محل های برگزاری جشنواره از اهداف نخستین جشنواره سراسری تئاتر ساحلی است.

حجت الاسلام علی ملانوری از قطعی شدن اجرای دو نمایش خیابانی از دو گروه نمایش از شهرستان های همدان و میناب در قالب این جشنواره در قشم خبر داد و گفت: گروه سپید و سیاه همدان با نمایش ساحلی «دیروز، امروز، فردا» به کارگردانی مهدی حبیبی و گروه نمایش صدف از شهرستان میناب با نمایش ساحلی «تحت عنوان خلیج فارس» به کارگردانی مشترک باقر رمضان زاده و حبیب الله ناصری را در جشنواره تئاتر ساحلی خلیج فارس در قشم اجرا خواهند کرد.

در این جشنواره که تا نهم اردیبهشت در سواحل خلیج فارس برگزار می شود، هرکدام از این دو نمایش دو اجرای عمومی و یک اجرای داوری خواهند داشت.

آیین اختتامیه این جشنواره نیز روز نهم اردیبهشت ساعت 10صبح روی لنج در آب های نیلگون خلیج فارس برگزار می شود/س 


برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، قشم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.