سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ضرورت تدوين طرح جامع ساماندهي معادن استان قم

كرم رضا پیریایی اظهار داشت: ستاد اجرایی توسعه بخش معدن در استان ها بر اساس مصوبه كميسيون موضوع اصل 138 قانون اساسي و با هدف اجرای مصوبات کارگروه ملي توسعه معادن و رفع موانع و مشکلات معدنکاری و نیز اتخاذ تصمیمات مقتضی در جهت توسعه نقش معدن تشكيل مي شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، استاندار قم با اشاره به اين كه اين ستاد در امتداد اولويت های اقتصادي دولت نظیر اشتغال، مسکن و كشاورزي فعال شده است. افزود: توجه ويژه دولت به مباحث اقتصادي باعث شده تا استان ها عملكرد موفقي را در بخش مسکن، اشتغال و كشاورزي داشته باشند.
رئیس ستاد اجرایی معدن استان قم با تاكيد بر لزوم تشكيل مستمر جلسات ستاد اظهارداشت: تشكيل منظم جلسات ستاد اجرایی توسعه بخش معدن ضمن استیفای حقوق دولت، زمینه ساماندهی، شناسایی، اکتشاف و بهره برداری از معادن استان را فراهم خواهد كرد.
وی در ادامه با اشاره به وظایف قانوني ستاد اجرایی معدن افزود: یکی از وظايف مهم این ستاد شناسايي دقيق معادن فعال و غير فعال و نظارت بر عملكرد آن ها است.
استاندار قم با تاكيد بر ضرورت تدوين طرح جامع ساماندهي معادن استان ابراز اميدواري كرد كه با تدوين اين طرح و سياست گذاري مناسب شاهد ارتقاء كيفي و افزايش بهره وري در اين بخش اقتصادي باشيم./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.