سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ملت ايران حق دخالت بيگانگان در سرنوشتش را نخواهد داد

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت:آمریکا باید بداند حماسه آفرینی از خصیصه‌های بارز مردم غیور ایران است و دخالت در سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری کشورمان از سوی این بدخواهان عزت و شرف جمهوری اسلامی خیالی پوچ و بی‌اساس است.

سامان نیازی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تمرکز آمریکا و گروه 1+5 بر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ایران اظهار داشت: آمریکا تاکنون قصد داشت با برگزاری مذاکره تنها برای مذاکره و راه انداختن بازی‌های سیاسی به اهداف شوم و بلند مدت خود در منطقه دست یابد.
 
وی افزود: تفکر استکبار و جهان غرب این است که با فشار تحریم‌ها بر بدنه اقتصادی جامعه، می توانند با نفوذ در واقعه مهم انتخابات ریاست جمهوری به کیان و ارزش‌های مردم نفوذ کرده و بر کشور استقلال طلب ایران تسلط یابند.
 
نیازی با بیان اینکه  طرح معادلات اشتباه از سوی آمریکا و باور به چیره شدن بر نظام سیاسی ایران بارها با شکست مواجه شده، تصریح کرد: بدخواهان نظام اسلامی همیشه از وضع موجود و ثبات ایران ناراضی بوده و ابراز ناتوانی آنها در تحقق اهدافشان موجب شده که دست به اقدامات ضد بشری و ترور دانشمندان بارز و مشهود ایرانی هم در زمان‌های مختلف بزنند.
 
  مسئول بسیج دانشگاه آزاد بیرجند در پایان با اشاره تکرار حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: آمریکا باید بداند حماسه آفرینی از خصیصه‌های بارز مردم غیور ایران است و دخالت در سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری کشورمان از سوی این بدخواهان عزت و شرف جمهوری اسلامی خیالی پوچ و بی‌اساس است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.