سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تشکیل نخستین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش معدن استان قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از تشکیل اولین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش معدن استان به ریاست استاندارخبرداد و گفت: این ستاد براساس مصوبه ریاست جمهوری و هیات وزیران در استانداری تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، دبیر ستاد اجرایی توسعه بخش معدن استان قم پس از ارائه گزارشی از وضعیت فعلی بخش معدن استان، گفت؛ هدف از شکل گیری این ستاد ساماندهی و برنامه ریزی منظم جهت ارتقاء بخش معدن استان می باشد و منبعد واگذاری معادن براساس روند دقیقی جهت بهره وری بیشترصورت می پذیرد.
عالی پور در ادامه اظهار داشت: گام اول ستاد، هدفگذاری مطلوب در بخش معدن ، پهنه بندی معادن استان و انجام مطالعات دقیق زمین شناسی و اکتشافی است که این اقدام می تواند وضعیت روشنی را جهت رفع موانع و مشکلات هر پهنه در پیش روی ستاد قرار دهد.
وی تشکیل کمیته دوجانبه زیرگروه این ستاد توسط معاونت برنامه ریزی استانداری و فرمانداری با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت را یکی ازمصوبات عملیاتی اولین جلسه ستاد دانست وگفت: وظیفه ای که برای کمیته مذکور در نظر گرفته شد، آماده سازی پیشنهادات کارشناسی شده و تعیین دستورات جلسه ستاد جهت تصمیم سازی و رفع موانع واگذاری محدوده های معدنی است.
یونس عالی پور افزود: برنامه‌ريزي در حوزه اكتشاف، استخراج، فرآوري و صنايع معدني و بررسي و نظارت بر فعاليت‌هاي معادن استان از جمله برنامه‌هاي اصلي اين ستاد است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.