سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

50 میلیون مترمکعب گاز در شرکت نفت فلات قاره تولید می‌شود

رئیس واحد برنامه‌ریزی شرکت نفت فلات قاره گفت: اگر بتوانیم لوله‌های خوراک گاز را عملیاتی کنیم در فاز نخست پروژه شرکت نفت فلات قاره، 50 میلیون مترمکعب گاز تولید می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ سعید ازکات در حاشیه مراسم آغاز عملیات بارگیری و نصب جکت FYA پروژه «فروزان» در شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه سیاست‌های تامین خوراک گاز و پتروشیمی برای تولید محصولات بر عهده شرکت نفت فلات قاره قرار داده شده است، این شرکت طرح مطالعاتی تامین خوراک گاز این شرکت‌ها را برنامه‌ ریزی کرده و در حال انجام کار است.

وی افزود: البته با توجه به اقدامات انجام شده، کمبود گاز جبران شده است اما اگر فازهای بعدی آغاز به فعالیت کنند نیاز به گاز در شرکت‌ها و سکوها افزایش خواهد یافت.

رئیس واحد برنامه‌ریزی و هماهنگی تعمیرات مدیریت امور تولید شرکت نفت فلات قاره تصریح کرد: اگر بتوانیم لوله‌های خوراک گاز را عملیاتی کنیم در فاز نخست پروژه شرکت نفت فلات قاره این شرکت 50 میلیون مترمکعب گاز تولید می‌شود.

*غلبه بر تحریم‌ها

وی ادامه داد: شرکت تاسیسات دریایی، شرکت بزرگی است که حجم زیادی از پروژه‌ها را در حال انجام دارد و با عملکرد مطلوب در راستای تحقق آنها گام برمی‌دارد.

ازکات در پایان گفت: با وجود همه تحریم‌ها محدودیت‌ها و تاخیراتی که در زمینه پروژه‌های نفتی برای کشور ما وجود دارد اما متخصصان و مهندسان داخلی کشورمان با غلبه بر تحریم‌ها همچنان خلاق و مبتکرانه رو به پیشرفت گام برمی‌دارند./س
برچسب ها: تولید ، گاز ، فلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.