سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

امام جمعه بجنورد بر تکريم مادران و معلمان تاکیدکرد

امام جمعه بجنورد با اشاره به هفته معلم وروز زن بر تکريم مادران و معلمان و رعايت حقوق زنان و کارگران تاکیدکرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی درخطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در جمع نماز گزاران مرکز خراسان شمالی با تبریک فرارسیدن 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، افزود: هدف از نامگذاری این روز به نام کار و کارگر تجلیل از این قشر و توجه به رفع مسایل و مشکلات آنان است.

امام جمعه بجنورد با تبریک فرارسیدن 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، افزود: هدف از نامگذاری این روز به نام کار و کارگر تجلیل از این قشر و توجه به رفع مسایل و مشکلات آنان است.

وی از کارفرمایان درخواست کرد در پرداخت حقوق کارگران به توصیه دین اسلام توجه کنند.

خطیب جمعه بجنورد همچنین به 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد ˈمرتضی مطهریˈ و روز معلم اشاره کرد و گفت: استاد مطهری از شخصیت والایی برخوردار است و همین بس که امام راحل فرموده اند ˈمطهری حاصل عمر من استˈ و امروز هرچه درباره این شخصیت سخن گفته شود، کم است.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی در 24 خردادماه سال جاری، ویژگی های یک نامزد اصلح شورا را آگاه به قانون، جامعه شناس و باورمند به مشورت معرفی و تاکیدکرد: مردم در انتخاب افراد برای شوراها باید دقت کافی داشته باشند و به کسانی رای دهند که شیفته قدرت نباشند.

امام جمعه بجنورد همچنین از استقبال 100 هزار نفری مردم بجنورد از پیاده روی صبح جمعه در مسیر بجنورد – منطقه نمونه گردشگری ˈبش قارداشˈ تقدیر کرد و گفت: به گفته مسئولان برگزاری پیاده روی بجنورد کم حاشیه ترین پیاده روی برگزار شده دربین استان ها تاکنون بوده است./س

برچسب ها: تکریم ، مادر ، معلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.