سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوگدانف ؛

مسکو با مداخله نظامي خارجي در سوريه مخالف است

معاون وزير خارجه روسيه و نماينده ويژه رئيس جمهور روسيه در امور غرب آسيا در ديدار با رئيس جمهور لبنان بار ديگر تأکيد کرد مسکو با هرگونه مداخله نظامي خارجي در سوريه مخالف است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني سوريه ، ميخائيل بوگدانف در بيروت و در ديدار با ميشل سليمان درخواست کرد تلاشهاي منطقه اي و بين المللي به کمک براي يافتن حل و فصل سياسي براي بحران سوريه متمرکز شود.
معاون وزير خارجه روسيه در ديدار با عدنان منصور وزير امور خارجه لبنان بار ديگر تأکيد کرد تنها گزينه براي حل بحران در سوريه ، راهکار سياسي از طريق گفتگو و بر اساس بيانيه ژنو است.
وي تصريح کرد روسيه تلاش مي کند بيانيه ژنو به ويژه در زمينه گفتگو بين دولت و مخالفان که هم اکنون اصل و اساس به شمار مي رود اجرا شود و بيانيه ژنو ، مهمترين نقطه براي تعيين مذاکره کنندگان و جمع کردن آنها پشت يک ميز واحد گفتگو و آغاز گفتگوست.
بوگدانف خاطرنشان کرد ديدگاهها بين وزارتخانه‌هاي خارجه روسيه و لبنان درباره لزوم احترام به اصول بين الملل به هنگام قضاياي مهم بين المللي مطابقت دارد.
بوگدانف تصريح کرد در ديدار با مقامات لبناني درباره ادامه هماهنگي و حمايت گسترده از تلاشهاي به کار گرفته شده براي يافتن راهکارهايي براي مشکلات منطقه به ويژه بحران سوريه براساس گفتگوي ملي فراگير توافق شد.






برچسب ها: بین الملل ، روسیه ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.