سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تراکتورسازی تبریز به رغم برتری محسوس با باخت مقابل الجزیره امارات با قهرمانان آسیا وداع کرد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به رغم برتری محسوس و ارائه یک بازی زیبا با قبول شکست مقابل الجزیره امارات و با توجه به برتری پرگل الجیش قطر مقابل الشباب عربستان از لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا حذف شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، در این بازی که چهارشنبه شب و از هفته پنجم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در ورزشگاه بن زاید ابوظبی برگزار شد، تیم میزبان با پیروزی دو بر صفر و با پنج امتیاز به صعود از گروه آ این رقابت ها امیدوار شد.

گل اول این بازی روی پاس به عقب اشتباه خط میانی تراکتورسازی و فرصت طلبی ریکاردو اولیویرا در دقیقه هفت بازی به ثمر رسید و گل دوم نیز در دقیقه 91 بازی و توسط زبید خاطروارد دروازه تراکتورسازی شد. دلوفسکی استربره به کمک پائول آدام و الکساندر ناتان هر سه از استرالیا قضاوت این بازی را برعهده داشت.

وی در این بازی به مرتضی اسدی از تراکتورسازی ایران و شین هیونگ مین از الجزیره امارات کارت زرد نشان داد.

مهدی ثابتی، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، محمد ایرانپوریان، مصطفی اکرامی، مهدی کیانی، قاسم دهنوی ، فلاویو لوپز، مهدی کریمیان ، جواد کاظمیان (گیلسون سوارز دقیقه 61) و سیدمهدی سید صالحی بازیکنان تراکتورسازی در نیمه اول بودند و محمد ابراهیمی، گیلسون سوارز و سیدمحسن حسینی نیز در نیمه دوم به عنوان بازیکنان تعویضی وارد میدان شدند.

صعود الشباب با 10 امتیاز از این گروه قطعی است و دو تیم الجیش با 8 و الجزیره با پنج امتیاز برای قرار گرفتن در رده دوم و صعود به دوره بعدی در هفته ششم به مصاف حریفان خواهند رفت.

بازی روز یازدهم اردیبهشت تراکتورسازی مقابل الجیش در تبریز برای نماینده آذربایجان شرقی تشریفاتی است./س

برچسب ها: تراکتو ، رسازی ، تبریز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.