سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المیادین ؛

تاسیسات استراتژیک و حساس رژیم صهیونیستی در تیررس حملات موشکی قرار دارند

تاسیسات استراتژیک و حساس رژیم صهیونیستی در تیررس حملات موشکی قرار دارند و به مثابه بمبی ساعتی برای این رژیم به شمار می روند که هرگونه حمله به آنها فاجعه ای برای آن به وجود خواهد آورد.

گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ، ماجرای ورود هواپیمای بدون خلبان به آسمان اسرائیل در حالیبه  روی می دهد که این رژیم اخیرا و در پی مشخص شدن آسیب پذیر بودن تاسیسات استراتژیک خود در برابر حملات، تدابیر شدیدی در این خصوص اتخاذ کرده است.
منال اسماعیل گزارشگر این شبکه در گزارشی در این باره با اشاره به این که برخی از تاسیسات استراتژیک در اسرائیل بمب هایی ساعتی برای این رژیم به شمار می روند آمده است: وزارت حمایت از جبهه داخلی اسرائیل پنجاه مرکز تاسیساتی استراتژیک را در این کشور مشخص کرده است که در تیررس موشک ها قرار دارند و حمله به آنها فاجعه ای برای اسرائیل به وجود می آورد.
کانال دو تلویزیون اسرائیل به سبب حساس بودن این تاسیسات از اشاره به نام آنها خودداری کرد اما ده مرکز از این مراکز را حساس تر و مهم تر از بقیه دانست.
نیر دفوری خبرنگار امور نظامی کانال دو تلویزیون اسرائیل گفت: تنش هایی بین دولت و صاحبان این تاسیسات که به سبب حساسیت آنها قادر به نام بردن از آنها نیستیم، وجود دارد.
گزارشگر افزود: هشدارهای اخیر مسئولان اسرائیلی درباره خطرات بحران سوریه و موشک هایی که حزب الله در اختیار دارد باعث شده است جبهه داخلی اسرائیل به اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با حملات موشکی ادامه دهد. تلاش برای انتقال ذخایر آمونیاک از خلیج حیفا در شمال به نقب در جنوب از جمله این اقدامات به شمار می رود. خلیج حیفا با توجه به تاسیسات مهمی که در آن وجود دارد از جمله انبارهای ذخیره گاز و آمونیاک ؛ یکی از اهداف مهم حملات موشکی به شمار می رود که بر اساس ارزیابی های اسرائیل در صورت وقوع چنین حملاتی شمار زیادی کشته برجای خواهد گذاشت. این تاسیسات حساس در مناطق پر جمعیتی که دستکم پانصد هزار جمعیت در آنجا زندگی می کنند قرار گرفته اند.
در ادامه پس از پخش قسمتی از سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره حمله به این تاسیسات که زندگی صدها هزار اسرائیلی را به جهنم تبدیل خواهد کرد آمده است: آیال آیزنبرگ فرمانده جبهه داخلی اسرائیل نیز در سخنانی به نگرانی از حملات موشکی حزب الله اشاره کرد و از سناریویی سخن گفت که طی آن روزانه بیش از دو هزار موشک به اسرائیل شلیک می شود.

برچسب ها: بین الملل ، اسرائیل ، موشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.