سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور:

اولین مرحله مسابقات ملی مهارت خردادماه برگزار می شود

رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشورگفت: مسابقات ملی مهارت هر ساله درسه مرحله شهرستانی،استانی و ملی برگزار می شود که مرحله اول خردادماه، دوم مردادماه و مرحله سوم مهر ماه سال جار ی برگزار می شود.

کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شرط سنی برای داوطلبان رشته های ساخت و تولید تیمی و مکاترونیک این دوره ازمسابقات متولدین 11دی ماه سال 68 به بعد، برای سایر رشته ها 11دی ماه سال  71به بعد است.
وی افزود: مسابقات مهارت هر سال در سه مرحله شهرستانی استانی و ملی برگزار می شود که مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات مهارت خردادماه مرحله استانی مردادماه و مرحله کشوری مهرماه سال جاری برگزار می شود.
پرند در ادامه تصریح کرد: جوانان ماهر شامل کارآموزان و آموزش دیدگان آموزش فنی وحرفه ای هنرجویان آموزش و پرورش در رشته های کارودانش و آموزش دیدگان آموزش فنی وحرفه ای ، نظری ، دانشجویان آموزشکده های فنی وحرفه ای و آموزش عالی و هم چنین کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می توانند دراین دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.
رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت دراین دوره از مسابقات مهارت می توانندحداکثر تا تاریخ 27 اردیبهشت ماه سال جاری بامراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشورنسبت به ثبت نام خود به صورت الکترونیکی و از طریق پورتال جامع سازمان اقدام کنند./ز
برچسب ها: فنی ، دوره ، در
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.