سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح قرآنی در منطقه 10

شهردار منطقه 10 از اجرای طرح نورعلی نوربه منظور حفظ و تربیت حافظان قرآنی با حضور 2400 دانش آموز در سطح منطقه خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: فعالیت های فرهنگی و دینی همواره از موضوعات مورد توجه شهرداری تهران بوده و بر همین اساس توسعه فضای دینی با محوریت قرآن از مهم ترین فعالیت هایی است که با توجه به مطالبات شهروندان در منطقه اجرا شده است.

وی در ادامه افزود: سال گذشته بر اساس طرح شمسه قرآنی، نخبگان و استعدادهای قرآنی که در طرح شمسه قرآنی يك کشف شدند با همکاری فرهنگسرای عطار و آموزش و پرورش منطقه 10 فعالیت خود را در زمینه حفظ قرآن کریم از جزء 30 قرآن با استفاده از مفاهیم و نقاشی و بازی در مدارس مقطع ابتدایی دخترانه و پسرانه آغاز کردند.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر از دومین جشنواره قرآنی شمسه از ادامه اجرای طرح نورعلی نور در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: با اجرای شمسه 2 نیز این طرح با فعالیت 32 مربی مجرب و با روند جدی تر ادامه دارد و با جذب 2400 دانش آموز 7 تا 10 ساله انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره قرآنی با حضور شرکت کنندگان همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) در آستانه مبارک امام زاده معصوم (ع) به اجرا و به افرادی که در مرحله اول به حفظ 10 سوره قرآنی موفق شده اند جشن تولد قرآنی گرفته خواهد شد./ز

برچسب ها: قرآن ، حفظ ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.