سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مدعیان ولایتمداری نتوانستند به اندازه سید حسن نصرالله از ولایت دفاع کنند

عضو دفتر نظارت شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: در جریانات پس از انتخابات گذشته ریاست جمهوری کسانی که در داخل کشورمان کتاب درباره ولایت نوشته بودند یا آن کتاب ها را تدریس می کردند به اندازه سید حسن نصرالله نتوانستند از ولایت دفاع کنند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در جلسه تشکل جوانان آرمانگرا، رهروان ولایت که در منطقه غرب مشهد برگزار شد اظهار کرد: ابتکار امام خمینی(ره) در موضوع ولایت فقیه از آن نکاتی است که نمی توان از آن به راحتی گذشت.

وی افزود: امام خمینی(ره) بحث ولایت فقیه را از بحث فقهی خارج و به صورت عملی وارد جامعه کردند.و این کار به سه صورت کلامی، بدیهی عقلی و تصورش موجب تصدیق است در بین جامعه تبین کردند.

عضو دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان عنوان کرد: تربیت ولایی امام(ره) در زمانی اتفاق افتاد که همه چیز کشور بر خلاف حرکت جریان های دینی بود.

وی افزود: امام راحل توانستند در آن شرایطی که از سال 42 تا 57 خیلی از مردم شهید و یا در زندان های دژخیمان ستم شاهی شکنجه های سخت را تحمل می کردند یا عده ای به خارج از کشور متواری شده بودند خیل عظیمی را وارد این انقلاب کنند.

حجت السلام گنابادی نژاد بیان کرد: در حوادث پس از انتخابات سال 88 کسانی که نتوانستند در انتخابات رای بیاورند دست به لشکر کشی خیابانی زدند اما نمی دانم آن بیچاره بدبختی که دو سه میلیون رای آورده بود چرا اعتراض داشت.

وی افزود: این بار عرصه اهانت ها دیگر بسیج و شورای نگهبان نبود بلکه این بار مستقیما ولایت وفقیه هدف قرار گرفت.

عضو دفتر نظارت شورای نگهبان تصریح کرد: در بین ساکتین پس از حوادث سال 88 کسانی دیده می شوند که راجع به ولایت فقیه کتاب نوشته اند یا کتاب ولایت فقیه را تدریس کرده اند.اما همین افراد به اندازه سید حسن نصرالله که گفت "ولایت فقیه خط قرمز ما است و اگر این هجمه ها ادامه داشته باشد مقاومت مقابله می کند" از ولایت دفاع نکردند.

وی همچنین با اشاره به نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در حمایت از بنیاد نخبگان کشور و پیشرفت های علمی هسته ای و همچنین خودکفایی ایران در تولید گندم و لزوم رفتن به سمت اقتصاد بدون نفت تاکید کرد: هدایت مقام معظم رهبری(مدالظله العالی) همیشه سبب پیشرفت کشور شده است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد بیان کرد: اگر می خواهیم در موضوع حماسه سیاسی نقش آرینی کنیم هیچ موضوعی به اندازه تبیین موضوعات ولایت مداری اهمیت ندارد/ س


برچسب ها: عضو ، دفتر ، نظارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.