سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار سیاسی پنجشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: يا ارتباطي بين سفر "المار ممدیاراف" به اراضی اشغالی با انتخابات ايران وجود دارد؟، جزئيات ديدار روز گذشته اصلاح طلبان با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، اين است زندان جمهوري اسلامي! + اسناد و تصاوير و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

آيا ارتباطي بين سفر "المار ممدیاراف" به اراضی اشغالی با انتخابات ايران وجود دارد؟


 سفر "المار ممدیاراف"، وزير امور خارجه جمهوری آذربایجان، به اراضی اشغالی باعث افزایش تشنج در کشورهای حاشیه دریای خزر شد. سفر این مقام بلندپایه جمهوری آذربایجان به سرزمين‌هاي اشغالي در حالی صورت گرفت که این کشور همواره منکر روابط گسترده و سیاسی خود با رژیم صهیونیستی بوده است.



جزئيات ديدار روز گذشته اصلاح طلبان با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام

نايب رئيس مجمع نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي گفت: پيش شرط مجمع نمايندگان براي شرکت در انتخابات به اجماع رسيدن اصلاح‌طلبان برسر کانديداي واحد است.



اين است زندان جمهوري اسلامي! + اسناد و تصاوير

 هيچکس از خوب بودن زندان سخن نمي‌گويد، اما دروغ‌گويي در مورد زندان‌هاي کشور و تهيه خوراک براي دشمنان مردم، ما را بر آن داشت تا گزارشي از زبان خود زنداني‌هاي کشور درباره وضعيت زندان‌ها تهيه کنيم.



عدم اجرای مرحله دوم هدفمندی يارانه‌ها؛ عامل اصلي افزايش قاچاق سوخت

عضو کمیسیون انرژی گفت: اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها در یکسان سازی قیمت سوخت در داخل و کشورهای همسایه موثر بوده و در نتیجه کاهش قاچاق سوخت را درپی خواهد داشت.



رئیس‌جمهور آینده نفت و بودجه را بین همه تقسیم کند
 عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: توصیه من به رئیس‌جمهور آینده این است که کابینه‌های خود را به شهر‌ها و روستاها نیز ببرند چرا که ایران فقط تهران نیست و خدمت به عشایر، فقرا و مرز‌نشینان را مد نظر داشته باشند و نفت و بودجه آن را بین همه تقسیم کند.



وقت رفتن تعدادي از كانديداها هم خواهد رسيد/ تعدد نامزدهاي انتخاباتي به صلاح نيست
غلامعلي حداد عادل گفت: براي حضور پر قدرت در انتخابات با افزايش و تعدد کانديدها نبايد کاري بکنيم که راي اصول گرايان در اين ميان شکسته شود در اين صورت به حاشيه رانده مي شويم و تجارب دوران قبلي تکرار مي شود


اشراف به مسائل مختلف کشور يکي از مزيت‌هاي بنده است



 يكي از كانديدياهاي رياست‌جمهوري گفت: اشراف به مسائل مختلف کشور يکي از مزيت‌هاي بنده است، بنده در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي، سياسي و قضايي بوده‌ام.








انتخاب کابينه دولت آتي متشکل از افراد صاحب‌نظر و تجربه خواهد بود

 کانديدار انتخابات رياست جمهوري گفت: در صورت پيروزي در انتخابات رياست جمهوري براي انتخاب کابينه از افراد صاحب نظر و با تجربه براي هم فکري دعوت مي‌کنيم که انتخاب نهايي را به بعد از انتخابات موکول کرده‌ايم.



جزئيات ديدار روز گذشته اصلاح طلبان با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام

 نايب رئيس مجمع نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي گفت: پيش شرط مجمع نمايندگان براي شرکت در انتخابات به اجماع رسيدن اصلاح‌طلبان برسر کانديداي واحد است.


بر روي اصول مديريتي خودم ماندم/ با رفتار خودمان نبايد دنيا را عليه کشور تجهيز کنيم

کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: تغيير قانون و عدم شفافيت قانون موجب عدم اعتماد ملت براي سرمايه مي‌شود.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، مهمترین ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.