سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرودی:

تبانی های زیادی در لیگ یک دیدم/فدراسیون اراده قوی برای مبارزه با فساد در فوتبال ایران ندارد

مربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق یزد گفت: امسال اتفاقات مشکوک و تباني های زیادی را در لیگ یک شاهد بودم.

رضا شاهرودی مربی تیم سنگ آهن بافق یزد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امسال اتفاقات مشکوک و تباهی های زیادی را در لیگ یک شاهد بودم. بیشتر بحث داوری ها بود که برای تیم خودمان زياد رخ داد و بازیکن حریف چند متر در آفساید بود اما گل آنها را سالم گرفتند.

وی افزود: امسال اتفاقات زیادی افتاد، مربی یک تیم لیگ برتری با بازیکن ما تماس گرفته بود و گفته بود که مربی فلان تیم با من رفاقت دارد و مقابل تیم او بازی نکن. از تیم های دیگر با خود ما تماس گرفتند که این بازی را ببرید و برای شما پاداش خوبی در نظر گرفته ایم که به آنها گفتم پادش‌ را به باز‌یکن خودتان بدهید تا تیم تان نتیجه بگیرد.

شاهرودي اضافه کرد: همه این مسائل الکی است و فقط می خواستند ذهن ما را مشغول کنند. چطور می شود باشگاهی که پول بازیکنان خودش را نداده، برای ما پاداش سنگین در نظر بگيرد. تباني در فوتبال ایران را تأیید می کنم چون چند سال است که در تیم های مختلف لیگ یکی کار می کنم و می بینیم که یک سری دلال ها با تیم ها کار می کنند و چنین اتفاقاتی می افتد. اکثر مربیان خودشان را وارد این مسائل نمی کنند بلکه یک سری از اطرافیان شان را جلو می فرستند.

وی ادامه داد: باید برای مبارزه با تبانی و فساد در فوتبال یک برنامه تلویزیونی قوی ساخته شود تا فوتبال به بیراهه کشیده نشود. باید در رسانه تصويري همه چیز را واضح و شفاف بگویند تا مشخص شود در این فوتبال ناپاک ما چه می گذرد. خودم حاضرم بیایم و بسیاری از مسائل و اتفاقات بسيار بد فوتبال ایران در لیگ یک را بگویم.

شاهرودي افزود: فدراسیون فوتبال متاسفانه اراده قوی برای مبارزه بافساد و تبانی در فوتبال ایران ندارد. همیشه آخر بازیها می آیند به این مسائل می پردازند در حالی که تکلیف تیم ها مشخص شده و دیگر فایده ندارد. باید از اول لیگ این مسائل را زیر نظر بگیرند و بررسی کنند تا از همان شروع لیگ جلوی اتفاقات مشکوک و تبانی را بگیرند.

مربي تيم سنگ آهن بافق در پایان گفت: فوتبال ما با این شرایط به بیراهه می رود و باید با قاطعیت به مشکلات و اتفاقات مشکوک برخورد کنند اما 2 هفته به این مسائل می پردازند و بعد همه چیز تمام می شود. فوتبال ما در حال نابودی است و کسی هم به فکر نیست. مهم ترین مساله تیم های پایه است اما اصلا به این تیم ها نمی پردازند. فوتبال ما باید از ریشه درست شود. مدیران فوتبال ما باید به تیم های پایه بپردازند. البته این فقط وظیفه فدراسیون نیست بلکه باشگاهها هم باید در این زمینه کار کنند و در تیم های پایه خود سرمایه گذاری و تلاش کنند تا فوتبال ایران از پایه درست شود اما با ادامه شرایط فصلی هیچ آینده خوبی در انتظار فوتبال ما نیست./زر
برچسب ها: مشکوک ، آفساید ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.