سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيرموذن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعضاي فراكسيون رهروان ولايت يكشنبه با ولايتي ديدار مي‌كند

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از ديدار اعضاي اين فراكسيون با علي‌اكبر ولايتي عضو ائتلاف انتخاباتي سه‌گانه(ائتلاف پيشرفت) در يكشنبه هفته آينده خبر داد.

 کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشريح برنامه‌های فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در آستانه انتخابات رياست جمهوري يازدهم گفت: گروهي توسط هیئت رئیسه اين فراکسیون برای مذاکره با کاندیداها خصوصا کاندیداهای اصولگرایان انتخاب شده است و هفته گذشته نيز جلسه 4 ساعته‌اي با محمدباقر قالیباف از اعضاي ائتلاف پيشرفت و كانديداي رياست جمهوري يازدهم برگزار کردند که بسیار موثر بود.

وی همچنین ادامه داد: یکشنبه هفته آینده نیز جلسه‌ای با حضور علي‌اكبر ولایتی برگزار می‌شود تا از اين طريق دیدگاه‌ها، برنامه‌ها، اهداف و نقطه‌نظرات اعضای فراکسیون به آنها ابلاغ و نظرات آنان بررسي شود.

عضو فراكسيون اصولگرايان با ذکر این مطلب که اولویت این فراکسیون بیشتر با قالیباف و ولایتی است، اظهار داشت: با محسن رضایی و سایر کاندیداها هم جلساتی خواهیم داشت اما عدم کاندیداتوری دکتر لاریجانی و همین طور نظرسنجی اعضای فراکسیون نیز در این جلسات تأثیرگذار بوده و همچنین کاندیداها هم به این نظرسنجی اهمیت می‌دهند.

پيرموذن در پایان خاطرنشان کرد: من بازهم تأکید می کنم که قاطبه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نظرشان با قالیباف و ولایتی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.