سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

حاکمیت قرآن حیله‌های شیاطین غرب را خنثی کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اگر امروز کشیش آمریکایی قرآن را آتش می‌زند یا برای پیامبر(ص) کاریکاتور ترسیم می‌کنند، این نشانی از زبونی و تسلیم شدن غرب در برابر حاکمیت قرآن است که این حاکمیت راه به دل برده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی در آیین اختتامیه بیست و دومین مسابقات قرآنی بسیجیان در حسینه ثار‌الله اردبیل اظهار داشت: حقیقت قرآن و طرح آرمانی این کتاب آسمانی در راستای سعادت جامعه بشری و حرکت به سمت کمال واقعی است که با دست مبارک خداوند متعال طراحی و تدارک دیده شده و به همت پیامبر مکرم اسلام (ص) اجرایی و عملیاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای احکام نورانی قرآن پیامبر ما به شخصیت‌های آسمانی، ائمه اطهار نیاز دارد تا بتوان طرح عظیم قرآنی را در جامعه ساری و جاری کرد و از این نور گران‌سنگ بشریت بهره کامل را ببرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: قرآن صرف معنویت واقع در مسجد نیست، بلکه در حوزه زندگی شخصی باید وارد شود تا اینکه در جای جای زندگی و تمام شئون بتواند تاثیر‌گذاری خود را داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: حقیقت قرآن نهایی‌ترین و کامل‌ترین طرحی است که بشر تا قیامت به آن نیاز دارد و با حاکمیت قرآن تاریخ به انتها می‌رسد.

وی عنوان کرد: امروز احتیاج داریم تا حقیقت قرآنی برای بشر تبیین شود تا زمینه‌ای فراهم شود که در سایه این حقیقی قرآنی بر دشمنان غلبه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: اگر امروز کشیش آمریکایی قرآن را آتش می‌زند یا برای نبی مکرم اسلام (ص) کاریکاتوری ترسیم می‌کنند، این نشانی از زبونی و تسلیم شدن غرب در برابر حاکمیت قرآن است که این حاکمیت راه به دل برده است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی غرب را صاحب مکر و حیله بسیار متعدد توصیف کرد و افزود: غرب صاحب و مجری بدترین تصویر از زندگی بشر در رویارویی با حق و حقیقت است که سعی می‌کنند این بدترین تصویر را ساری و جاری سازند.

وی با بیان اینکه امروز غرب با محوریت وهابیت سعی دارد بدترین ضربه را به ساحت قرآن و اهل بیت بزند، تصریح کرد: این جای تعجب است که شرافت بزرگ نبوی و قرآنی امروز زیر پای شیوخ وهابیت با اعمال ننگین له می‌شود، به طوری که امروز آنها با توزیع یک میلیون نسخه قرآن در کشور آلمان سعی می‌کنند قرائت غیر‌واقعی از قرآن ارائه کرده و با چاقو به پلیس آلمان حمله کنند تا چنین وانمود شود که قرآن انسان‌ها را چاقو‌کش به بار می‌آورد.

امام جمعه اردبیل به برداشت‌های غیر‌صحیح از قرآن به واسطه اعمال ننگین وهابیت اشاره کرد و ادامه داد: غرب با سردمداری وهابیت و تفکرفاسد خود تبلیغ علیه قرآن و اسلام را به راه انداخته و به گونه‌ای وانمود می‌کند که قرآن کتابی غیر از هدایت‌گری است که این نهایت کج‌فهمی دینی و مفاهیم و مبانی قرآنی است/س 

برچسب ها: اردبیل ، حاکمیت ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.