سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سید هادی منبتی، در اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران:

ابزار رسانه ای موبایل به مانند چاقوی دو لبه است

جایگاه رسانه ای موبایل در بین مردم نشان داده که این ابزار جدید رسانه ای و ارتباطی به مانند چاقوی دو لبه می ماند.

"سعید هادی منبتی" مدیر مؤسسه تصویر شهر ضمن بازدید از اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: افتخار داریم که در پردیس سینمای ملت میزبان اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران هستیم. با بازدیدی که از جشنواره داشتم این جشنواره به خوبی نشان داد که موبایل و صنعت دیجیتال می تواند به عنوان یک رسانه، مطرح باشد.



وی افزود: جایگاه رسانه ای موبایل در بین مردم و جوانان نشان داده که این ابزار جدید رسانه ای و ارتباطی است که به مانند چاقوی دولبه می ماند و نحوه استفاده و بهره بردای از آن و مخاطراتی که دارد برای مردم و خانواده ها مشخص می شود.
"منبتی" ادامه داد: جشنواره فیلم و عکس همراه تهران جشنواره خوبی است و البته زود است که بگوییم قابلیت بین المللی و منطقه ای دارد ولی به طور طبیعی بحث دیجیتال به طور اصولی بحث منطقه ای است.
وی تصریح کرد: امیدواریم این جشنواره پایه ای برای برگزاری در دوره های بعدی به صورت گسترده تر و منطقه ای باشد.
"منبتی" اظهار داشت: صنعت دیجیتال باعث شده هنر به صورت تکنیکال از افق تخصصی خودش فراتر برود و در دسترس مردم قرار بگیرد.
"منبتی" تصریح کرد: آنچه در ذات و درون فرد است می تواند با این ابزار پیشرفته و ارزان منیات خود را نشان بدهد و با گرفتن خلاقیت ها و ایده ها از افراد، باعث شکوفایی آن خلاقیت ها شود.
وی بیان کرد:‌در این جشنواره شاهد عکس هایی هستیم که توسط افراد عادی و غیرحرفه ای گرفته شده ولی از لحاظ رنگ و تکنیک کاملا به صورت حرفه ای درآمده و مفهوم بیان و پیام را به طور کامل می رساند.
"منبتی" عنوان کرد: بخش جشنواره به هنر مربوط می شود،‌ هنر یک زیبایی شناختی به انسان می دهد که آدم ها دنیای اطراف خود را زیباتر ببینند و از طریق همین ابزارهای ساده در قالب تصویر زیبایی ها را برای خود به نمایش بگذارد و به زیباشناسی عام کمک می کند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم میزبان خوبی برای اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران باشیم./ص
برچسب ها: منبتی ، رسانه ، موبایل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.