سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

هر گونه اقدام نظامی علیه ایران آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی خواهد بود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اولین اشتباه رژیم صهیونیستی در هر گونه اقدام نظامی علیه ایران آخرین اشتباه آنان خواهد بود زیرا کشور مقتدر ما به آنان فرصتی نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  سردار سرتیپ پاسدار « احمد وحیدی» که به همراه هیات دولت در یکصدوسومین سفر استانی به استان اصفهان سفر کرده است در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه این مطلب را بیان کرد.
سردار وحیدی با اشاره به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا با بیان این که تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی فاقد هرگونه ارزشی است، گفت: این اظهارات در عین حال نشان دهنده خوی تجاوزکارانه و افشاء کننده ادعاهای دروغین و فریب کارانه آنان است.
وی بااظهار تأسف از این که سکان سیاست دفاعی آمریکا را لابی صهیونیست هدایت می کند، گفت:سردمداران آمریکا بجای این گونه تهدیدات ضد بشری و جنگ طلبانه و افتخارکردن به اهداء سلاح با پول مردم این کشور به رژیم جنایتکار صهیونیستی که سابقه ای جزء اشغال، کشتار،جنگ افروزی و ترور ندارد،به دنبال حل مشکلات و بحران های مردم آمریکا باشند.
سردار وحیدی حضور حداکثری و پر شور مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اسلامی ایران را پاسخ قاطعی از سوی مردم بر فشارها ، تهدیدات و تحریم های دشمنان دانست و افزود: این حضور، نقشه های شوم آنان را خنثی خواهد کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،سفرهای استانی هیات دولت را تجربه جدیدی در مدیریت کشور توصیف کرد.
سردار وحیدی گفت: حضور مسوولان ارشد نظام در میان مردم در دور افتاده ترین نقاط کشور، تقویت پیوند مردم با نظام، تسریع در روند خدمات رسانی دولت به مردم، توزیع عادلانه منابع و ثروت ها و کشف، پاسخگویی و باورکردن استعدادهای جوانان در اقصی نقاط کشور را از آثار و برکات سفرهای استانی برشمرد/س

برچسب ها: اصفهان ، وزیر ، دفاع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.