سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

حمایت از طرح های پژوهشی از مصادیق کارآفرینی و تحقق حماسه اقتصادی است

رییس پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: حمایت از طرح های پژوهشی و فناورانه دانشجویی از مصادیق کارآفرینی و تحقق حماسه اقتصادی است.

دکتر علیرضا فرجی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت: پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان با حمایت مادی از طرح های پژوهشی و فناورانه دانشجویان را در راه تحقق خلق حماسه اقتصادی و کارآفرینی پشتیبانی می کند.

وی با اشاره به راه اندازی پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان در سال 90 افزود: این پژوهشکده دانشجویی واحد مرکزی است که حمایت از طرح های پژوهشی و فناورانه دانشجویان را در راستای تمرکز، تقویت، ساماندهی و ارتقاء فعالیت های علمی پژوهشی و فناوری دانشجویان انجام می دهد.

به گفته وی،حرکت در جهت جنبش نرم افزاری، تحقق دانشگاه تمدن ساز و کارآفرین در راستای سند چشم انداز دانشگاه، ترویج فرهنگ سازی و تقویت پژوهش و فناوری دانشجویان، ارتقای مهارتهای آنها با آموزشهای عملی ، فراهم ساختن زمینه شناسایی رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانشجویی در زمینه های پژوهشی وفناوری از دیگر اهداف تاسیس پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان است.

رییس پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان، این پژوهشکده را محیط مناسبی برای حمایت از طرح های علمی، پژوهشی و فناوری دانشجویان در راستای تهیه یا ساخت ایده های نو دانست و گفت:حمایت این پژوهشکده شرایط رشد گروه های دانشجویی فناور و کارآفرین به خصوص در زمینه های دروس میان رشته ای و تقاضا محور را فراهم می کند.
فرجی در پایان برخی فعالیت ها و افتخارات دانشجویان این پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان از جمله کسب مقام نخست تیم های دانشجویی این دانشگاه در مسابقات ملی دانشجویی کن ست در دو سال گذشته را یادآورشد و گفت: کسب رتبه های دوم و سوم دانشجویان این دانشگاه در مسابقات ملی کمیکار، مقام سومی مسابقات بتن، عنوان چهارم در مسابقات پل ماکارونی و بازی سازی رایانه ای از دیگر افتخارات این پژوهشکده است.
وی تصریح کرد: راه اندازی آزمایشگاه پژوهشی
DSP ، طراحی و ساخت چند ربات به منظور راه اندازی آزمایشگاه رباتیک عمومی از دیگر فعالیت های انجام شده در این پژوهشکده است./س

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، کارآفرینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.