سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحويل مسکن ويژه تهرانسر نيمه دوم امسال/ اعلام قيمت نهايي مسکن ويژه

مديرکل راه و شهرسازي استان تهران گفت: تحويل واحدهاي مسکن ويژه تهرانسر از شهريورماه آغاز مي شود و قيمت نهايي آن 250 ميليون تومان تعيين شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ فريبرز واحدي در نشست خبري امروز خود با بيان اينکه سامانه مسکن ويژه تهرانسر تا دو هفته آينده مسدود مي شود، متقاضيان مسکن ويژه تهرانسر تا دو هفته آينده براي ثبت نام خود فرصت دارند و مي توانند با واريز قسط اول خود ثبت نام کنند.
وي در ادامه افزود: متقاضيان مسکن ويژه تهرانسر بايد چهار قسط 20 ميليون توماني براي واحدهاي خود واريز کنند و اين
چهار قسط 20 ميليون توماني هر سه ماه يکبار به شعب بانک مسکن واريز و قسط پنجم اين واحدها 30 درصد قيمت کارشناس شده زمين است.
واحدي با اشاره به اينکه طبق قيمت زمين مسکن ويژه در اسفندماه سال گذشته قيمت گذاري شد، گفت: دوران اقساط و سود آن را محاسبه مي کنيم که طي بيش از يک ميليون تومان فراتر نمي رود.
مديرکل راه و شهرسازي در ادامه، افزود: قيمت نهايي مسکن ويژه 250 ميليون تومان تائيد شد که 130 تا 150 ميليون تومان آن را در طول يکسال پرداخت مي کنند و مابقي پول زمين در طي 12 سال از متقاضيان دريافت مي شود.
قائم مقام وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه تمامي امکانات مسکن ويژه تهرانسر با مسکن مهر تفاوت دارد، گفت: در مسکن ويژه تهرانسر از بهترين شيرآلات، بهترين نوع آسانسور، بهترين نوع سراميک و بهترين مصالح ساختماني استفاده مي شود.
وي در خصوص تحويل واحدهاي مسکن ويژه تهرانسر نيمه دوم امسال است که تعدادي از بلوک ها حدود 30 تا 40 بلوک از تيرماه امسال از پيمانکاران تحويل گرفته مي شود.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه پيمانکاران حدود 2 تا 3 ماه از برنامه زمانبندي عقب هستيم که با افزايش اکيپ پيمانکاري در 2 تا 3 شيفت اين عقب ماندگي را جبران مي کنيم.
وي يادآور شد: قيمت نهايي زمين مسکن ويژه بين 2.5 تا 3 ميليون تومان تعيين شده است.
برچسب ها: تحویل ، مسکن ، تهرانسر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
شمایی که میگی پولتونو ریختین تو جوب, به ما یک خونه 105 متری نوساز, تو یه ساختمون 10 واحدی, با 125 میلیون بدید با تمام امکانات و کیفیت عالی و درجه یک با حدود 350 متر حیاط و 200 متر پارکینگ اختصاصی!
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۸ تير ۱۳۹۵
واقعا مسکن ویژه تهرانسر خیلی بده هرکی بخره پولشو ریخته توجوب
محسن
۰۹:۰۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
مسکن ویژه در سال پایانی دولت آقای احمدی نژاد کلید خورد و طبق نظر وزیر مسکن وقت آقای نیکزاد کلیت طرح اینگونه بود که متقاضیان مسکن ویژه طی سه مرحله با فاصله سه ماهه مجوعا 60 میلیون تومان به حساب مسکن و شهرسازی واریز کنند و سه ماه بعد هنگام تحویل خانه ها هم 20 میلیون پرداخت کنند(مجموعا 80 میلیون) و کلید واحد خود را تحویل بگیرندو قیمت زمین به روز محاسبه و طی اقساط 10 الی 12 ساله با ماهی کمتر از یک میلیون تومان از متقاضیان دریافت شود. این طرح از 25 شهریور سال 91 به اجرا در آمد و متقاضیان اولین آورده 20 میلیونی خود را 25 شهریور 91 به حساب مسکن واریز کردند و زمان تحویل قطعی واحد ها را هم تیر ماه 92 اعلام کردند. اما با کمال تعجب تاکنون به هیچ یک از متقاضیان کلیدی تحویل داده نشده.این در حالی است که در تاریخ 7 دی ماه از طریق رسانه های خبری اعلام کردند که 530 واحد از مسکن ویژه به بهره برداری رسید!!! در صورتی که واحد هایی که مقرر کرده بودند پاییز تحویل داده میشود هنوز تحویل نداده اند و زمستان هم روبه اتمام است و از تحویل های زمستان هم خبری نیست.
سلیمانی
۱۴:۲۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
از وزیر محترم مسکن و شهرسازی تقاضا داریم جهت نمای ساختمان که زشت نشود بالکن ها را به جای نرده دیوار بگذارند چون بیشتر بالکن ها. دارای اسباب می باشد که نمای ساختمان را زشت می کند با تشکر
معصومه
۱۰:۲۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
فوق العاده هست