سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تائيد نهايي 1860 نفر متقاضي مسکن ويژه تهرانسر

مديرکل راه و شهرسازي استان تهران از تائيد نهايي 1860 نفر متقاضي مسکن ويژه تهرانسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ فريبرز واحدي در نشست خبري خود واقع در سايت مسکن ويژه با بيان اينکه سايت مسکن ويژه تهرانسر اولين سايت براي مسکن ويژه به شمار مي رود، گفت: مساحت اين سايت 35 هکتار است که 40 درصد از آن تاکنون مورد ساخت و ساز قرار گرفته است.
وي ادامه داد: اوايل سال 90 براي 4 الي 5 هزار نفر متقاضي مسکن ويژه برنامه ريزي شده بود که به جهت حفظ خطوط آسمان و استفاده بهينه از امکانات شهري تعداد واحد مسکوني برنامه ريزي شده را کاهش داديم.
مديرکل راه و شهرسازي استان تهران، با اشاره به اينکه برج هاي 12 الي 15 طبقه براي مسکن ويژه در ابتدا طراحي شده بود، افزود: با برنامه ريزي هاي دقيق تر، تعداد طبقات برج ها را به 5 طبقه کاهش داده و به صورت مسکن هاي ويلايي ساخته مي شود.
قائم مقام وزير راه و شهرسازي در ادامه تصريح کرد: با کاهش تعداد طبقات به مشائات سايت اضافه و معارض هاي زمين از بين مي رود.
واحدي در ادامه اظهار داشت: تاکنون 2700 نفر متقاضي براي مسکن ويژه تهرانسر ثبت نام کرده اند.
وي با اشاره به اينکه کار آماده سازي واحدها را شروع کرده و بخش هاي زيرساختي آن تا 10 روز آينده تمام مي شود، گفت: براي عمليات زيرساختي از جمله آب و برق و گاز با وزارت نيرو و شرکت هاي گاز قراردادهايي بسته شده است.
مديرکل راه و شهرسازي در ادامه يادآور شد: به گفته وزارت نيرو و ساکنان منطقه تهرانسر اين منطقه با کمبود آب مواجه است و اين براي واحدهاي مسکن ويژه تهرانسر خطوط ديگري از مناطق خرگوش دره و اتوبان تهران_ کرج تامين مي شود تا ساکنان اين سايت ها مشکلي از لحاظ آب نداشته باشند.
قائم مقام وزير راه و شهرسازي در ادامه اظهار داشت: از هفته گذشته کانکسي براي پاسخگويي به متقاضيان مسکن ويژه طراحي شده و متقاضياني که قسط سوم خود را پرداخت کرده اند، مي توانند از آخرين روند پيشرفت پروژه هاي خود مطلع شوند.
واحدي در ادامه افزود: تاکنون 1860 نفر احراز شرايط آنها تائيد نهايي شده است.
وي در ادامه يادآور شد: نداشتن واحد مسکوني در تهران، سرپرست خانوار بودن، سابقه 5 سال سکونت در تهران و استفاده نکردن از تسهيلات دولتي به عنوان 4 شرط اصلي مسکن ويژه تهرانسر به شمار مي رود.


برچسب ها: مسکن ، تهرانسر ، شهرسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.