سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

حقوق شهروندان در ساخت و سازها رعايت شود

يكي از مراجع عظام تقليد ضمن اشاره به اهميت فعاليت نظام مهندسی ساختمان در شهرسازي و معماري، بر لزوم رعايت حقوق شهروندان در ساخت و سازها و شهرسازي تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله محمدعلي علوی گرگانی در دیدار اعضاي شوراي مركزي و روساي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان‌ها اظهار كرد: تعهد به یک مذهب به معنای آن است که باید دستورات آن مذهب را از بزرگ آن آیین و مذهب گرفت و هر چه این ارتباط بیشتر باشد، نه تنها نظام مهندسی بلکه نظم دینی و اجتماعی نیز صورت مطلوبی به خود می‌گیرد.
استاد خارج فقه حوزه علمیه قم بیان کرد: مسئله نظام مهندسی سلسله مسائلی است که برای حفظ زیبایی شهر، هماهنگ کردن ساختمان‌های شهری را مورد نظر دارد و در این زمینه حقوق افراد باید رعایت شود تا هم خدا و هم خلق او، از فرد و یا افراد مسئول راضی باشند، چرا که رضایت خداوند در رضایت خلق است.
در ابتداي این دیدار، مهدي هاشمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي اين سازمان پرداخت و اظهار کرد: نظام مهندسی ساختمان بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد تخصصي در كشور است كه با دارابودن 250 هزار عضو، خدمات بسیاری ارائه می‌کند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.