سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزگرد "موبایل، عکاسی و گردشگری" در دومین روز جشنواره همراه تهران

میزگرد «موبایل، عکاسی و گردشگری» با حضور عکاسان مطرح گردشگری و راهنمایان این رشته در دومین روز از جشنواره همراه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  ستاد خبری نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، سعید محمودی ازناوه، صادق میری، رضا وثوقی و اشکان بروج از عکاسان و راهنمایان نام‌دار گردشگری در دومین روز برگزاری این جشنواره به موضوع عکاسی با موبایل و گردشگری خواهند پرداخت.
گردشگری یکی از موضوعات بخش اصلی این جشنواره اعلام شده است و از آنجا که تعداد زیادی از عکس‌های رسیده به جشنواره به معرفی جاذبه های میراث فرهنگی، محیط زیست و گردشگری کشور اختصاص یافته، این موضوع به طور مستقل در یکی از نشست‌هی تخصصی جشنواره مورد بررسی قرار گرفته است.
این میزگرد از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنج‌شنبه پنجم اردی‌بهشت ماه ۱۳۹۲ در سالن vip پردیس سینمایی ملت آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۱:۰۰ ادامه خواهد یافت.
بخش تخصصی نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، مسائل گوناگون مرتبط با رسانه‌های نو، شبکه‌های اجتماعی، موبایل و عکاسی با آن را در قالب سخنرانی و میزگرد در سالن VIP این جشنواره برگزار می‌شود و هدف از آن آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان و همچنین نگاهی چالشی و آینده‌نگر به مسائل مرتبط با رسانه‌های نو، موبایل و تصویربرداری با آن اعلام شده است.
نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از چهارم تا ششم اردی‌بهشت ماه ۱۳۹۲ از ساعت ۹ صبح تا ۹ بعد از ظهر در پردیس سینمایی ملت تهران برگزار می‌شود./ص

برچسب ها: موبایل ، عکاسی ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.