سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/ 15خرداد؛

نتایج نهایی بررسی صلاحیت های شوراها اعلام می شود

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان 15 خرداد اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عباس دستباز در بازدید از ستاد انتخابات خلخال مستقر در فرمانداری این شهرستان افزود: كار ثبت نام از داوطلبان شركت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان به پایان رسیده و هم اكنون 790 نفر در سطح شهرها و پنج هزار و 300 نفر از سطح روستاها برای این دوره از انتخابات شركت كرده اند.

وی گفت: بر اساس برنامه زمان بندی انتخابات كار استعلام از مراجع چهارگانه توسط هیات های اجرایی از دوم اردیبهشت ماه آغاز و تا 12 اردیبهشت ادامه یافته و هیات های اجرایی تا 18 اردیبهشت فرصت دارند نسبت به اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدها بر هیات های نظارت اقدام كنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان این كه نتایج رد یا تایید صلاحیت نامزد ها از سوی هیات های نظارت بخش و شهرستان های استان 28 اردیبهشت به داو طلبان ابلاغ می شود ، افزود: از تاریخ 29 ماه جاری نامزدهای رد صلاحیت شده به مدت چهار روز فرصت دارند مراتب اعتراض كتبی خود را به هیات نظارت استان اعلام كنند.

دستباز اظهار كرد: پس از بررسی دوباره رد صلاحیت شدگان در هیات نظارت تا 11 خرداد ماه نتایج بررسی ها 12 خرداد به معترضان ابلاغ و در نهایت 15 خرداد ماه با انتشار آگهی اسامی نامزدهای دارای صلاحیت شركت در این دوره از انتخابات از سوی ستادهای انتخاباتی سراسر استان منتشر خواهد شد.

وی گفت: نامزدهای این دوره از انتخابات از 16 خرداد تا 22 همین ماه به مدت یك هفته تبلیغات انتخاباتی خود را انجام می دهند و در 24 خرداد نیز همزمان با سراسر كشور انتخابات برگزار خواهد شد/س 

برچسب ها: اردبیل ، بررسی ، صلاحیت ، شوراها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.