سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیادی در همایش نقش شوراها در تحقق حماسه:

شهر باید با مدیریت یکپارچه اداره شود/ تداخل انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مناسب نبود

دبیر کل جمعیت آبادگران جوان گفت: تداخل دو انتخابات با یکدیگر که یکی کاملا سیاسی و دیگری کاملا اجتماعی است کار مناسبي نبود، ولی این مسئله قانون است و در مقابل قانون هم گردنمان خم است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حسن بیادی" در همایش نقش شوراها در تحقق حماسه که به همت یازده تشکل ائتلاف فراگیر آبادگران ایران اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود فرمودند که دو انتخابات بزرگ در پیش داریم و باید حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را خلق کنیم و ما هم سعی کردیم نقش خودمان در این حماسه شناسایی کنیم.  
 
دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ادامه داد: در سال 58 هنگامی که 70 روز از انقلاب گذشته بود و هیچ ساختاری در کشور به جز شورای انقلاب ایجاد نشده بود؛ اولین حکمی که برای تشکیل یک ساختار اساسی در کشور امام (ره) دادند تشکیل شوراها بود.
 
وی با بیان اینکه یکی از معجزات امام خمینی (ره) توجه به مردم و ولی نعمت دانستن مردم است اظهار داشت: یکی از تفکرات اصیل امام خمینی (ره) اعتقاد به مشارکت جدی مردم در تصمیم‌گیری‌های کشور است.
 
بیادی تصریح کرد: امام (ره) معتقدند بودند که باید کارها به دست مردم انجام شود و اعتقاد نداشتند که دولت‌ها بزرگ شوند.
 
دبیر کل جمعیت آبادگران جوان اظهار داشت: حفاظت از این آب و خاک و تمامی کارها توسط همین مردم انجام شد اما متاسفانه این تفکر امام به دلایل مختلف تا سال 76 و 77 شکل نگرفت.
 
عضو فعلی شورای شهر تهران ادامه داد: شورای شهر با دولت ششم ایجاد شد اما ضعیف بود.
 
وی با بیان اینکه تلاش‌های زیادی برای شکل‌گیری شورای شهر انجام شد، ادامه داد: متاسفانه به دلیل برخی مشکلات حزبی شورای شهر دوره اول تهران منحل شد؛ با تمام مشکلات و مقابله‌هایی که وجود داشت شورای دوم با پیروزی اصولگرایان شکل گرفت.
 
بیادی با بیان اینکه اعضای شورای شهر در دل مردم حضور پیدا کردند و از نزدیک مشکلات آنها را دیدند، اظهار داشت: بسیاری از مسائل در شوراها طی مدت زمان کوتاهی و یا سایر مشکلات تعداد زمان طولانی مرتفع شد اما این گفته به این معنا نیست که ما از خودمان راضی باشیم.  
 
دبیر کل جمعیت آبادگران جوان تصریح کرد: مردم ما بسیار خوب هستند که صد را به اندازه هزار حساب می‌کنند.  
 
وی با بیان اینکه باید مدیریت در کشور به صورت یکپارچه انجام شود اظهار داشت:‌ شهر هم باید با مدیریت یکپارچه اداره شود و شوراها واقعا نقش اساسی و تعیین‌کننده‌ای را در کشور ایفا کنند.  
 
بیادی تاکید کرد: در انتخابات پیش رو دستگاه‌های شایعه پراکن دشمن به دنبال ایجاد ضعف در مردم ما هستند؛ تداخل دو انتخابات با یکدیگر که یکی کاملا سیاسی و دیگری کاملا اجتماعی است کار بدی بود و اصلا تداخل این دو انتخابات مناسب نبود ولی این مسئله قانون است و در مقابل قانون هم گردنمان خم است و ما مطیع آن هستیم.  
 
دبیر کل جمعیت آبادگران جوان با بیان اینکه شورای شهر تهران مدیریتی واحد و یکپارچه داشت، ادامه داد: شورای شهر تهران علی‌رغم همه سلیقه‌های سیاسی با مدیریت خوب خود توانست آرامش خود را حفظ کند البته توقعات زیادی هم از شوراها است.
 
وی تاکید کرد: در فتنه 88 نیز این مدیریت تکان نخورد و تمامی خطوط قرمز را رعایت کرد.
 
بیادی در پایان خاطرنشان کرد: چمران فردی ولایی است. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: بیادی ، همایش ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.