سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلانتر112 ابوسعيد خبر داد:

کيف قاپ موتور سوار در تعقيب و گريز پليسي بازداشت شد

سرگرد حسنوند از دستگيري سارق کيف قاپي که با موتورسيکلت آپاچي مبادرت به کيف قاپي از زنان جوان در مرکز پايتخت مي کرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سرگرد کيومرث حسنوند رييس کلانتري 112 ابوسعيد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ما از دستگيري سارق کيف قاپي که با موتورسيکلت آپاچي مبادرت به کيف قاپي از زنان جوان در مرکز پايتخت مي کرد خبر داد و افزود:متهم با اقدام اطلاعاتي کارآکاهان دايره تجسس کلانتري دستگير شد.
 
اين مقام مسئول در پليس پايتخت در تشريح جزييات خبر و نحوه دستگيري متهم اين پرونده گفت:در پي کسب چندين فقره گزارش و شکايات شهروندان ساکن در محله منيريه تهران مبني بر اينکه کيف آنان توسط جواني موتورسوار قاپيده شده، پرونده اي در اين رابطه تشکيل و به سرعت در دستور کار ماموران معاونت تجسس اين يگان قرار گرفت.
 
به محض ارجاع پرونده، تيمي از کارآگاهان معاونت تجسس مسئوليت رسيدگي به پرونده را به عهده گرفته و تحقيقات خود را به منظور شناسايي و دستگيري عامل و يا عاملان کيف قاپي هاي اخير آغاز کردند.
 
تيم تجسس کلانتري به محلهاي وقوع جرم اعزام و به تحقيق ميداني از اهالي و کسبه پرداختند که در خلال تحقيقات پليسي مشخص شد جواني موتورسوار حدوداً 25 ساله با يک دستگاه موتورسيکلت آپاچي خاکستري رنگ اقدام به کيف قاپي مي کند.
 
سرگرد حسوند در ادامه افزود:به دنبال اظهارات کسبه و چند شاهد عيني شماره پلاک موتورسيکلت کيف قاپ جوان بدست آمد.با استعلام پلاک، آدرس محل صاحب موتورسيکلت که "آحمد" نام داشت مشخص و در ادامه ماموران به منزل وي که در خيابان وحدت اسلامي بود مراجعه و او را دستگير و به کلانتري منتقل کردند.
 
در بازجويي هاي پليسي مشخص شد احمد موتورسيکلت را به جواني به نام "جواد" فروخته است . و با دست آمدن اين اطلاعات ماموران از صاحب موتورسيکلت خواستند تا با متهم تماس گرفته و با او در ميدان منيريه قرار بگذارد.
 
حسنود اضافه کرد:پس از قرار صوري در ميدان منيريه متهم با موتورسيکلت مورد نظر در محل حاضر و به محض آگاه شدن از حضور مامورين متواري شد.در نهايت پس از يک تعقيب و گريز کوتاه پليسي متهم دستگير و در بازرسي از وي تعدادي عابر بانک که متعلق به مالباختگان بود کشف شد.  
 
متهم پس از دستگيري بلافاصله به کلانتري منتقل و تحت بازجويي هاي فني قرار گرفت و در خلال بازجويي هاي پليسي و پس از مواجه حضوري با شکات، هنگاميکه خود را در برابر شواهد و قراين ديد چاره اي جز اعتراف نداشته و صراحتاً به جرائم ارتکابي اقرار و اعتراف نمود.
 
کلانتر 112 ابوسعيد در پايان با اشاره به اينکه مالباختگان طي مواجهه حضوري "جواد" متهم اصلي پرونده را شناسايي کردند خاطر نشان کرد:با بررسي سوابق متهم مشخص شد وي داراي سوابق متعدد کيفري است و از سوي کارآگاهان اداره 18 پليس آگاهي تهران بزرگ به اتهام کيف قاپي تحت تعقيب مي باشد که با هماهنگي مقام قضايي در اختيار اداره مربوطه قرار گرفت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.