سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات خانوادگی منجر به ارتکاب جرم در فضای مجازی شد

رییس پلیس فتا استان کرمان از شناسایی فردی که با هدف ایجاد مزاحمت و ناراحتی، شماره تماس شاکیه رادر یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود خبر داد .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران  سرهنگ اسماعیلی گفت : پیرو شکایت خانمی مبنی بر مزاحمت اینترنتی و هتک حرمت ، ماموران پلیس فتا اقدامات خود را آغاز کردند.
وی افزود: بنابر اظهارات شاکیه و بررسی های صورت گرفته مشخص شد فردی ناشناس با درج شماره تماس وی در سایتی اجتماعی ، امنیت و آسایش روانی او را از بین برده است.
سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: در ادامه رسیدگی به پرونده مزبور معلوم شد که متهم با استفاده از مشخصات جعلی صفحه ای را ایجاد کرده و نهایتاً پس از بررسی های صورت گرفته متهم شناسایی و به این یگان احضار شد، وی پس از رویت ادله به جرم خود اعتراف و اظهار داشت بدلیل مشکلات خانوادگی که با شاکیه و همسر وی داشتم مرتکب این جرم شدم و از کرده خود پشیمان هستم.
رییس پلیس فتا کرمان هشدار داد: هر گونه ایجاد مزاحمت و انتشار اطلاعات خصوصی افراد در فضای مجازی جرم تلقی شده و با افرادی که با روش‌های مختلف موجب آزار و هتک حرمت دیگران می شوند برخوردی قاطع خواهد شد./ف
برچسب ها: جرم ، فضا ، مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.