سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

رودخانه جاجرود به مرکز تجمع زباله تبدیل شده است

نمانده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت : متاسفانه در سالهای اخیر با سفر به منطقه جاجرودشاهد این موضوع هستیم که این منطقه به مرکز تجمع زباله تبدیل شده است که انواع و اقسام زباله برای تخلیه به این منطقه هدایت می شود و متاسفانه نسبت به این امر توجه خاصی صورت نمی گیرد .

دکتر حداد عادل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :برای ما اهالی تهران منطقه جاجرود از تفریگاه ها و مناطق گردشی با قدمت محسوب می شود و بیشتر ساکنین پایتخت در ایام تعطیل اوغات فراغت خود را با خانواده در این منطقه سپری می کردند .

وی در ادامه این مطلب افزود :ولی متاسفانه در سالهای اخیر با سفر به منطقه جاجرودشاهد این موضوع هستیم که این منطقه به مرکز تجمع زباله تبدیل شده است که انواع و اقسام زباله برای تخلیه به این منطقه هدایت می شود و متاسفانه نسبت به این امر توجه خاصی صورت نمی گیرد .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : از انواع این زباله ها در این منطقه می توان به زباله های باغی و پسمانده های صنعتی با وجود 600 کارگاه که از ظرفیت تعریف شدهبرای یک منطقه هم بیشتر است اشاره کرد که این کار خانجات این پسمانده ها را به سمت رودخانه جاجرود هدایت می کنند در کنار این موضوع زباله های مناطق مسکونی و نخاله ها به شکل غیقانونی در این منطقه تخلیه می شوند .

حداد عادل در خاتمه اظهار داشت :بخشی از این زباله ها که سیمای رودخانه جاجرود را زشت کرده است زباله های افرادی است که برای گردش به این منطقه سفر می کنند و بدون توجه به موضوع حفاظت از محیط زیست زباله های خود را در رودخانه جاجرود و حاشیه آن می ریزند و باید در این زمینه برنامه ریزی خاصی صورت گیرد ما نباید منتظر باشیم تا از کره مریخ بیایند و زباله های حاشیه رودخانه جاجرود را تمیز کنند ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.