سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانگرایی یک ریسک موفق بود نه ادعا!

میراسماعیلی: برخی قصد دارند فقط تخریب کنند

تیم ملی جودوی کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا با ترکیبی جوان با تایلند رفت و عملکرد قابل قبولی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های جودو قهرمانی آسیا 2013 در حالی به پایان رسید که جودوی کشورمان به ترکیبی جوان اعتماد کرده و آنها را راهی مسابقات کرد.

این عملکرد کادر فنی هرچند خطرپذیری بالایی داشت اما جودوکارن اعزامی هم اثبات کردند که لیاقت اعتماد را داشته اند آنها با کسب نتایج قابل قبول و مقام چهارمی آسیا فرد زحمات فدراسیون را دادند.

فدراسیون جودو از ابتدا با شعار جوانگرایی و ترتیب نیروهایی برای المپیک 2016 خیز برداشته بود و به این مهم دست یافت در این میان عده ای قصد دارند با بیان صحبت هایی حتی جوانگرایی را نفی کنند و به نوعی فدراسیون را محکوم کنند.

آرش میراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این افراد گفت: برخی قصدشان فقط تخریب است، این افراد دلشان برای جودو نمی سوزد تنها جوابی که می توانم به آنها بدهم این است که به وجدانشان باز گردند.


نایب رئیس فدراسیون جودو خاطر نشان کرد: من فعالیت ها و اقدامات فدارسیون قبلی را نفی نمی کنم آنها هم زحمت کشیده اند همه ما در یک قطار سوار هستیم و باید هدفمان این باشد که جودو را به پیش ببریم.

وی در خصوص عملکرد جودوکاران ایران در همه رقابتهای قهرمانی آسیا در تایلند بیان کرد: من از عملکرد جودوکاران راضی بودم شاید نتیجه خوبی نگرفته باشیم ولی به شعار اصلیمان که بازسازی درست بود رسیدیم،‌ حتی اگر این دو مدال را هم نمی گرفتیم برایمان رضایت بخش بود.

میراسماعیلی اظهار داشت: من از کار شناسان و رسانه هایی که ما را حمایت کرده اند تشکر میکنم اما کسانی را که غرض ورزانه رفتار می کنند به خدا واگذار می کنم.

مدیر تیم های ملی جودو در انتها خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما به نوعی پوست اندازی بود جودو می خواهد در رقابتها ی المپیک بدرخشد به همین دلیل باید به جوانگرایی روي می آوردیم./آق

برچسب ها: جودو ، میر اسماعیلی ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.