سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

خدمات بهسازی و مسکن روستایی را به عشایر ارائه می دهیم

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری تهران گفت : دربحث قشلاق عشایر هم ما دنبال این موضوع هستیم تا اعتباراتی را هم دریافت کنیم و خدمات شایسته ای را از جمله بهسازی و مسکن روستایی را در جهت بهبود و وضعیت معیشتی عشایر ارائه دهیم .

حمید اردوخانی در گفتگو با خبرنگار باگاه خبرنگاران رودهن گفت : از مردم و شوراهای روستا ها درخواست دارم که اگر جمعیت آنها به بیش از 45خانوار می رسد اقدام به تاسیس دهیاری کنند که بتوانند از منابع دولتی سازمانها و دهیاری های کشور استفاده کنند .

وی در ادامه این مطلب افزود :حدود صد روز در سال ییلاق و قشلاق عشایر را داریم که از اوایل بهار به مدت سه ماه شروع می شود و متولی ییلاقی ساز مان عشایری است و استاندار به عنوان رئیس شورای عشایری استان تحول شگرفی در سطح استان ایجاد شده است .

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری تهران اظهار داشت :هر آنچه که در این زمینه عشایر نیاز داشتند را با کمک های دولتی توانستیم این کم و کاستی های موجود در این رابطه را حل و فصل کنیم دربحث قشلاق عشایر هم ما دنبال این موضوع هستیم تا اعتباراتی را هم دریافت کنیم و خدمات شایسته ای را از جمله بهسازی و مسکن روستایی را در جهت بهبود و وضعیت معیشتی عشایر ارائه دهیم ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.