سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اجرای طرح هادی از تحرکات استانداری تهران در توسعه روستاهاست

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری تهران گفت : در سال گذشته 470 از روستاها را زیر پوشش طرح هادی قرار دارند و ما اجرای طرح هادی را به انتها رسانده ایم و این کار در کشور بی نظیر است برای توسعه روستا های استان تهران تحرکات خوبی را انجام داده ایم که طر ح های هادی یکی از آنها است .

حمید اردوخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :تجید نظر برای طرح های هادی نیاز بازنگری دارد تا نقاط ضعف و قوت آن شناسایی شود و در قانون پیش بینی شده تا طرح های هادی در روستا ها توسط بنیاد مسکن انجام می شود ولی هماهنگی لازم را به عنوان نهاد حاکمیتی داریم و تلاش کردیم .

وی ادامه داد :در سال گذشته 470 از روستاها را زیر پوشش طرح هادی قرار دارند و ما اجرای طرح هادی را به انتها رسانده ایم و این کار در کشور بی نظیر است برای توسعه روستا های استان تهران تحرکات خوبی را انجام داده ایم که طر ح های هادی یکی از آنها است .

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری تهران اظهار داشت :بودجه کمیته های شهرستان های استان تهران باید به حدی برسد که این امر محقق شود و ارقامی را به اختصاص طرح های هادی در استان اختصاص دهند و روستاهای صاحب دهیاری طبق آمار قبل از ایام نوروز حدود 80درصد روستاهای ما بهسازی شده اند و روستاهایی ضرر کردند که در مناطق خود دهیاری تاسیس نکردند ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.