سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/حداد عادل :

ریختن زباله در رودخانه جاجرود عواقب زیان باری دارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم باید مراقب جلوگیری از آلودگی رودخانه جاجرود باشند چون این آب شربی که از رودخانه جاجرود مورد استفاده قرار می گیرد آثار زیان باری دارد و به همین خاطر هم رودخانه باید تمیز نگه داشته شود .

حداد عادل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : رودخانه جاجرود باید تمیز نگه داشته شود زیرا از قدیمی ترین مناطق گردشگری ما محسوب می شود وتفریگاه بیشتر تهرانی ها در ایام تعطیلات است .

وی در ادامه این مطلب با تاکید براینکه مسئولین شهری باید به این منطقه امکانات لازم را بدهند تصریح کرد : مسئولین هم باید امکانات فراهم کنند تا مردم مجبور نشوند برای دور ریختن زباله های خود محیط راآلوده کنند .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : خود مردم هم باید مراقب جلوگیری از آلودگی رودخانه جاجرود باشند چون این آب شربی که از رودخانه جاجرود مورد استفاده قرار می گیرد آثار زیان باری دارد و به همین خاطر هم رودخانه باید تمیز نگه داشته شود .

حداد عادل در خاتمه اظهار داشت :ولی متاسفانه این موضوع بر عکس است رودخانه محل تجمع زباله است و هر کس هر چیزی که در دست دارد را در شهر به جوی آب می ریزد و حتما این افراد زباله های خود را در مناطق گردشگری و تفریحی مانند جاجرود به رودخانه جاجرود که از اهمیت زیادی برخوردار است هدایت می کنند ./س


برچسب ها: زباله ، رودخانه ، جاجرود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.