سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز در هتل المپیک؛

نوزدهمین سمینار سالیانه فارابی آغاز به کار کرد

نوزدهمین سمینار سالیانه فارابی و ششمین گردهمایی گروه فوق تخصصی ویتره و رتین انجمن چشم پزشکی ایران از امروز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه به مدت سه روز در هتل المپیک کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر محمود جباروند ـ رئیس بیمارستان فارابی در مراسم افتتاحیه نوزدهمین سمینار سالیانه فارابی با محوریت بیماریهای شبکیه ضمن تشکر و قدردانی از تمامی شرکت نندگان در این سمینار گفت: سال آینده یعنی 20 سمینار سالیانه فارابی با موضوع استراسیم و تازه های اپنیک و رفراکتیو اردیبهشت سال 93 در هتل المپیک برگزار می شود.

ارائه 160 سخنرانی در نوزدهمین سمینار سالیانه فارابی

در ادامه محمد ریاضی اصفهانی ـ دبیر علمی کنگره با بیان اینکه در نوزدهمین سمینار سالیانه فارابی بیش از 800 نفر شرکت کرده اند، گفت: امیدواریم این سمینار باعث رشد و ارتقای دانش چشم پزشکی شود و در سال های آینده نیز ادامه پیدا کند.

دبیر علمی کنگره با بیان اینکه این سمینار مرهوم زحمات متخصصان و تمامی همکاران مرکز چشم پزشکی فارابی است، افزود: بزرگترین مرکز چشم پزشکی فارابی تمامی بیماران نیازمند را از اقصی نقاط کشور می پذیرد.

گفتنی است، نوزدهمین سمینار سالیانه فارابی و ششمین گردهمایی گروه فوق تخصصی ویتره و رتین انجمن چشم پزشکی ایران از امروز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه لغایت جمعه 6 اردیبهشت ماه در هتل المپیک برگزار می شود./ح

برچسب ها: سمینار ، فارابی ، چشم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.