سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نشست خبري عوامل سريال "آب پريا"؛/2

ليلي رشيدي: هر بازيگري علاقه‌مند به همكاري با "مرضيه برومند" است

هر بازیگری علاقه‌مند است که در کارهای "برومند‌" ایفای نقش کند چون کارگرداني است كه اهمیت زیادی به بازیگر می‌دهد، پیش از مسائل تکنیکی همه چیز در خدمت بازیگر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران حاضر در محل نشست خبري عوامل سريال "آب پريا " شبكه دو در باشگاه خبرنگاران، "لیلی رشیدی‌" بازیگر نقش رشک‌پری در خصوص همکاری خود با "مرضیه‌برومند" گفت: هر بازیگری علاقه‌مند است که در کارهای "برومند‌" ایفای نقش کند چون کارگرداني است كه اهمیت زیادی به بازیگر می‌دهد، پیش از مسائل تکنیکی همه چیز در خدمت بازیگر قرار می‌گیرد.
"سحر ولدبیگی‌" بازیگر نقش "سبزه‌پری" گفت: خیلی دوست داشتم که با "مرضیه برومند‌" همکاری کنم که این تجربه برایم پیش آمد و این‌بار برای "سریال آب‌پریا" پذیرفتم.
"بهناز جعفری‌" بازیگر نقش "آب پریا‌" افزود: خیلی خوشحال و خرسندم‌ که این نقش را ایفا کردم و از "مرضیه برومند‌" به خاطر اینکه نقش "ابر‌پری" را به من دادند تشکر می کنم.
وی ادامه داد: با ایفای نقش "ابر‌پری" فصل دیگری در بازیگری من رخ داد و آرزویم بود که با "مرضیه برومند‌" همکاری کنم.
"سیامک صفری‌" بازیگر نقش "اپوش‌" اظهار داشت: دیر به جمع بازیگران "آب‌پریا" آمدم نقشی که من ایفاگر آن بودم در دکوری‌ ثابت تصویربرداری شد.
وی ادامه داد: بعد از پخش سریال متوجه شدم که کار سختی بود./ص
برچسب ها: آب پریا ، نشست ، سریال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.