سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر دفاع:

اولین اشتباه اسرائیل در حمله به ایران آخرین اشتباه اين رژیم خواهد بود

وزیر دفاع کشورمان گفت: اولین اشتباه رژیم صهیونیستی در هر گونه اقدام نظامی علیه ایران آخرین اشتباه آنان خواهد بود، زیرا ایران مقتدر به آنان فرصتی نخواهد داد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "احمد وحیدی" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به همراه هیئت دولت در یک صد و سومین سفر استانی به استان اصفهان سفر کرده است در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه طی سخنانی با اشاره به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا گفت: تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی فاقد هرگونه ارزشی است و در عین حال نشان‌دهنده خوی تجاوزکارانه و افشاء کننده ادعاهای دروغین و فریبکارانه آنان است.

بر اساس گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛ سردار وحیدی با اظهار تأسف از اینکه سکان سیاست دفاعی آمریکا را لابی صهیونیست هدایت می‌کند، افزود: سردمداران آمریکا به‌جای این‌گونه تهدیدات ضد بشری و جنگ‌طلبانه و افتخار کردن به اهدای سلاح با پول مردم این کشور به رژیم جنایتکار صهیونیستی که سابقه‌ای جزء اشغال، کشتار، جنگ افروزی و ترور ندارد؛ به دنبال حل مشکلات و بحران‌های مردم آمریکا باشند.

وزیر دفاع تصریح کرد: اولین اشتباه رژیم صهیونیستی در هر گونه اقدام نظامی علیه ایران آخرین اشتباه آنان خواهد بود، زیرا ایران مقتدر به آنان فرصتی نخواهد داد.

وی حضور حداکثری و پر شور مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اسلامی ایران را پاسخ قاطعی از سوی مردم بر فشارها، تهدیدات و تحریم‌های دشمنان دانست و افزود: این حضور، نقشه‌های شوم آنان را خنثی خواهد کرد.

وزیر دفاع، سفرهای استانی هیئت دولت را تجربه جدیدی در مدیریت کشور توصیف کرد و گفت: حضور مسئولان ارشد نظام در میان مردم در دور افتاده‌ترین نقاط کشور، تقویت پیوند مردم با نظام، تسریع در روند خدمات رسانی دولت به مردم، توزیع عادلانه منابع و ثروت‌ها و کشف، پاسخگویی و باور کردن استعدادهای جوانان در اقصی نقاط کشور را از آثار و برکات سفرهای استانی برشمرد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.