سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدي‌نژاد در چهارمين دوره سفرهاي استاني هيئت‌ دولت/5

نقشه برخی افراد برای انتخابات و در دست گرفتن گلوگاه‌های اقتصادی/"چاوز" یک مرد مؤمن و آرزومند ظهور امام عصر بود

رئیس‌جمهور گفت:‌ برخی می‌خواهند گلوگاه‌های عرصه‌های اقتصادی و سیاسی را بگیرند تا همه چیز در دستان خودشان باشند که ما هم نمی‌دانیم آنها چه کسانی هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به استان اصفهان، "محمود احمدی‌نژاد" در چهارمین دوره سفرهای استانی خود در دیدار مردمی‌اش در میدان نقش جهان اظهار داشت: خداوند متعال را سپاسگزارم که یک بار دیگر توفیق سفر به استان اصفهان و زیارت چهره‌های نورانی مردم تمدن‌ساز، انقلابی و دوست‌داشتنی شما مردم خوب اصفهان را عنایت کرد.  
 
وی افزود: مردم اصفهان در طول تاریخ پرچم‌دار توحید، عدالت، ارزش‌های اسلامی، الهی و انسانی بوده‌اند.  
 
رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دیار اصفهان کانون فرهنگ و هنر، ادب، کار و تلاش و همت‌های بلند است.
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه اصفهان خواستگاه علما، دانشمندان، فیلسوفان و هنرمندان در رشته‌های گوناگون است، گفت: اصفهان نمایشگاه بزرگی از میراث فرهنگی ملت ایران و یار شجاعان، دلیران و جوان‌مردان است.  
 
وی با بیان اینکه اصفهان نماد نشاط، شادابی و امیدواری ملت ایران است، تصریح کرد: اصفهان قلب تپنده همه آرزوهای ملت ایران است.
 
رئیس‌جمهور ادامه داد: نقش اصفهان بر حفظ استقلال انقلاب و ارزش‌های ایران،‌ دفاع از ارزش‌ها و ساختن ایران بی‌‌بدیل است.
 
احمدی‌نژاد گفت: اگر آن روحیه کار و تلاش و مقاومت و دقت در کار و مدیریت و فعالیت‌های اقتصادی که در مردم اصفهان وجود دارد، همگانی شود در تمام ایران مسائل  اقتصادی حل خواهند شد و پیشرفت کشور چند برابر می‌شود.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه ما یک ملت بزرگ هستیم، گفت: از ابتدای تاریخ آرزوی ملت ایران، توحید، عدالت و حاکمیت توحیدی مبنی بر عدالت بوده است، زیرا در طول تاریخ در هر کجا که از توحید و عدالت سخن به میان آمده است، ملت ایران به چشم می‌خورد.
 
وی گفت: ملت ایران در هنگامی که پیامبر مبعوث شد و دعوت او به ملت ایران رسید بدون هیچ مقاومتی و با اشتیاق این دعوت را پذیرفتند.
 
رئیس‌جمهور عشق به اهل بیت و پیامبر را یکی از ویژگی‌های مهم ملت ایران دانست و تاکید کرد: آرزوی حکومت علوی به آرزوی قطعی ملت ایران تبدیل شده بود.
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه ملت ایران همواره برای برپایی حکومت علوی لحظه‌شماری می‌کرد، اظهار داشت: چندین سال قبل (امام خمینی) مردی از جنس نور و آسمان آمد و پرچم را بلند کرد که ملت ایران نیز برای برپایی حکومت علوی هم‌پای او قیام کردند و در این بین نیز ملت ایران همواره یکپارچه ایستاد و از همه دعوت کرد.
 
وی با بیان اینکه همه بشر در عمق و فطرت خود به دنبال حکومت مهدوی و علوی هستند، تصریح کرد: ملت ایران با گذشت 34 سال همواره پا به پای حکومت علوی، خط امامت و ولایت ایستاده‌اند و با تحمل تمام بداخلاقی‌های خارجی و داخلی به عشق رسیدن به حکومت علوی در تلاش بوده‌اند.
 
رئیس‌جمهور با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 گفت: برخی‌ها تصور می‌کنند هنگامی که انقلاب پیروز شد دیگر آخر خط است، دیگر خیال‌ها راحت است، دیگر این‌طور نیست زیرا حکومت علوی نیازمند تلاش‌های مستمر و مقاومت‌های گوناگون و هوشمند است.
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه عدالت از قطرات حکومت علوی است، گفت: عدالت انعکاس توحید عملی در زندگی اجتماعی است.
 
وی در مورد فعالیت برخی افراد در کشور اظهار داشت: عده‌ای در کشور برای خودشان امتیازات اضافی قائل هستند. آنها نباید خود را مالک و بالاتر از ملت بدانند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه این زیاده‌خواهی‌ها ابتدا از نزدیکان افراد و گاهاً از خانواده شروع می‌شود، ادامه داد: تمایل زیاده‌خواهی‌ها یک تمایل جدی و قوی است، زیرا باید مراقب و هوشمند بود که در این هنگام کسی تصور نکند که رئیس‌جمهور و دولت هستند و آن‌ها کار خودشان را انجام دهند.
 
احمدی‌نژاد تاکید کرد: این همان گردنه‌ای است که برای رسیدن به حکومت علوی باید از آن عبور کنیم.
 
وی با اشاره به بحث هدفمندی یارانه‌ها گفت: 2 هزار می‌گذاریم در جیب ملت و همه بلندگویشان بلند می‌شود و می‌گویند این پولی که به ملت می‌دهید اقتصاد را خراب می‌کند، دولت چرا خرج می‌کند، لذا این کار دولت اقتصاد را خراب می‌کند و من در اینجا می‌گویم اگر تلاش نکنیم چطور عدالت را برپا کنیم.
 
احمدی‌نژاد تاکید کرد: شخصی 500 میلیارد تومان برد، رفتیم دنبالش، گفتند دست نزن اقتصاد خراب می‌شود.
 
وی با بیان اینکه اجرای عدالت نیازمند یک مراقبت دائمی است، اظهار داشت: کسی که بر عدالت پافشاری می‌کند خود آن‌را متهم می‌کنند، این داستان تکراری تاریخ است.
 
رئیس‌جمهور افزود: باید بر عدالت و ارزش‌های الهی پافشاری کنیم و آن‌را طلب کنیم، زیرا خدای متعال همواره ما را یاری خواهد کرد.
 
احمدی‌نژاد با اشاره به وضعیت فعلی گفت: در عرصه‌های بین‌المللی هم قضیه به همین شکل است، لذا عدالت باید در جهان مستقر شود و تا زمانی که در جهان جای خود را پیدا نکند نمی‌گذارند ملت‌ها پیشرفت کنند.
 
وی با بیان اینکه کشورهای غربی مخالف برپایی عدالت در جهان هستند، اظهار داشت: کشور آفریقا سرزمینی سرتاسر دارای معادن و ذخایر طلا است، لذا می‌آیند در آنجا جنگ درست می‌کنند تا مردم را کنار بزنند و ذخایر آن‌ها را بدزدند.
 
رئیس‌جمهور با بیان اینکه ملت ایران ظرفیت رسیدن به اوج قله‌ها و الگو شدن را دارد، تاکید کرد: مأموریت ملت ایران این است که ایستادگی کرده و بر پایه عدالت ایران را بسازند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه ملت ایران دارای امانت و مأموریت جداگانه و مهمی است، گفت: اولین امانت، سرزمین ایران و ثروت‌های طبیعی آن است و دومین امانت ملت بزرگ مؤمن، کمال‌جو، عدالت‌خواه، موحد، پرکار و دانشمند است.
 
وی ادامه داد: ما در برابر هر نعمتی یک مسئولیت داریم، لذا مسئولیت ملت ایران ساختن ایران و برافراشتن پرچم توحید و زمینه‌سازی برای برپایی عدالت در و حاکمیت حضرت مهدی (عج) در جهان است.
 
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه ملت‌های دنیا این ویژگی‌ها را در ملت ایران دیده‌اند و کشور ما را نقطه امید ملت‌های جهان می‌دانند، گفت: مرحوم چاوز یک مرد مؤمن، انقلابی، بزرگ و از عاشقان امام عصر، ملت ایران و آرزومند ظهور امام بود.
 
احمدی‌نژاد بیان داشت: بعد از گذشت 40 سال چاوز در امریکای لاتین گفت: راه ما راه ملت ایران و انقلاب است و پرچم را بالا برد، یک موج عظیم در آمریکای لاتین به راه انداخت.
 
وی افزود: این حرکت چاوز به کنگره آمریکا هم رسید تا جایی که این کنگره بودجه‌ای را برای جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه در نظر گرفت.
 
رئیس دولت با بیان اینکه ما در مراسم تدفین و تحلیف رئیس‌جمهور ونزوئلا شرکت کردیم، اظهار داشت: رسانه‌های جهان اکثراً علیه ایران هستند، اما با حضور خود در این مراسم هنگامی که جمعیت حاضر در این مراسم ما را می‌دید با شوق و ذوق مضاعفی فریاد می‌زنند زنده باد ایران، زنده باد ایران.
 
وی با اشاره به تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: تحقق حماسه مستلزم حضور ملت است.
 
احمدی‌نژاد تاکید کرد: وقتی مشکلاتی پیش می‌آید و توطئه‌هایی گسترده انجام می‌شود که نیازمند یک حرکت بزرگ هستیم که تمام تبلیغات دروغین را بشکند آن وقت نیز حماسه رخ خواهد داد.
 
رئیس‌جمهور با بیان اینکه مقدمه حماسه اعتماد به ملت است، تصریح کرد: امام همواره اعلام کرده‌اند که تصمیم و انتخاب ملت همواره برتر است و مقام معظم رهبری نیز همچنین فرموده‌اند من تنها یک رای دارم.
 
وی اضافه کرد: این حرف مقام معظم رهبری برای همه خیلی معنا دارد هر کسی که قدرت دستش است و کسی که خودش را جای ملت بپندارد.
 
احمدی‌نژاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: باید همه سلایق بیایند و آن وقت ملت تصمیم بگیرد که از این انتخاب باید همه ملت از آن تبعیت کنند.
 
رئیس‌جمهور با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی و سیاسی اظهار داشت: برخی می‌خواهند گلوگاه‌های اقتصادی و سیاسی را در دست خود بگیرند که ما هم نمی‌دانیم چه کسانی هستند، حتی ادعا می‌کنند رهبری در انتظار آن‌ها است.
 
وی با بیان اینکه برخی برای انتخابات نقشه کشیده‌اند، گفت: شما نقشه بکشید، لذا کار این ملت هم نقش بر آب کردن نقشه‌های آن‌ها است.
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه برخی می‌گویند چرا در اواخر دولت خود به سفرهای استانی می‌رود، اظهار داشت: ما به سفرهای استانی می‌رویم تا کارهای گذشته خود را تکمیل کرده و اگر کم و کاستی وجود داشته آن‌ها را برطرف کنیم.
 
رئیس‌جمهور در مورد چهارمین دور سفرهای دولت گفت: دور سفرهای چهارم هیئت دولت با تأخیر آغاز شد که اگر فرصتی پیش آید در آینده دلیل آن‌را خواهم گفت:
 
وی با بیان اینکه هر هفته به دو استان خواهیم رفت، تصریح کرد: تلاش و کوشش دولت این است که بتواند خدمتی به مردم کند حتی تا زمانی که یک نفس در بدنمان باشد.
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه اجرای عدالت در ایران مخالفانی ندارد، تاکید کرد: تلاش همه اعضای دولت این است که بتوانیم عدالت را در کشور گسترش دهیم.
 
رئیس‌جمهور با اشاره به سخنان نمایندگان صهیونیست و آمریکا در مورد حذف وی گفت: اولاً احمدی‌نژاد کسی نیست، احمدی‌نژاد تنها یک قطره از اقیانوس ملت ایران است.
 
وی تصریح کرد: به شما اطمینان می‌دهم ملت ایران ریشه بدخواهان را برخواهد کند، لذا ملت ایران همواره در مسیر منطق و عدالت گام برداشته و ما نیز بدخواه هیچ ملت و انسانی نیستیم.
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه هم‌اکنون نظام سرمایه‌داری دچار مشکلات فراوانی است، تاکید کرد: برخی از مشکلات ما نیز نشأت‌گرفته از مشکلات آن‌ها از طریق کانال‌های عظیم و بانک‌ها اعمال می‌شود.
 
رئیس‌جمهور با اشاره به برخی اختلافات در شرق آسیا و شبه جزیره کره اظهار داشت: من به آن‌ها می‌گویم که باید همانند گذشته هوشیار باشید، لذا آمریکایی‌ها می‌خواهند پایگاه‌های نظامی خود را وارد کشور شما کرده و سرزمین شما را ویران کنند.
 
وی تصریح کرد: ما هم‌اکنون اعلام آمادگی می‌کنیم که ما به عنوان واسطه بین شما با گفتگو می‌توانیم این مشکل را برطرف کنیم.
 
احمدی‌نژاد با ابراز خرسندی از اینکه در کنار مردم فرهنگ و ارزش‌های اسلامی جای دارد، بیان کرد: نمی‌توانم احساس قلبی خود را در قالب کلمات اعلام کنم، لذا عشق من اصفهان، عشق و احترام الهی بر بزرگواری‌های مردم اصفهان است.
 
رئیس دولت با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: یقین دارم که ملت ایران با یک حضور حماسی 48 تا 50 میلیونی و با یک رأی 30، 40 میلیونی به رئیس جمهور آینده، قدرت خود را به جهان نشان خواهند داد و تمام این مشکلات را برطرف خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: احمدی ، سفر ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.