سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

توسعه عمرانی اردبیل عزم جدی مسئولان اجرایی را می‌طلبد

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه معضلات استان اردبیل فرهنگی، عمرانی و اجتماعی است، گفت: دولت در توسعه عمرانی اردبیل همت بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام میر قسمت موسوی اصل درباره مشکلات استان اردبیل ، گفت:مشکلات مردم اردبیل را باید به سه بخش تفکیک کرد، یکی از معظلات مرد این استان فرهنگی است که بخش های از استان اردبیل در همجواری با کشور آذربایجان قرار دارد و اکثرا رادیو و تلویزیونهای این استان از شبکه های بیگانه استفاده می کنند. که در مجلس تذکراتی داده شده است برای رفع این مشکل ایستگاه های دیجیتالی راه اندازی شود تا از بمباران فرهنگی جلوگیری شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث دوم، عمران و آبادانی این منطقه است، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در سال ۹۱اردبیل در بحث عمران داشت، دولت بودجه های را تصویب کرده بود برای عمران و آبادانی این استان به ویژه برای عمران شهری و آسفالت کوچه ها و خیابان ها و راه های روستایی و گازرسانی به روستاها، که تاکنون به تعهداتش عمل نکرده است.

وی افزود:بحث سوم در معظلات حوزه انتخابیه اردبیل، بحث اجتماعی است معمولا در بین مردم شهری و روستایی ایجاد شده است که دولت باید با برنامه ریزی مناسب آنها را برطرف کند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس، تصریح کرد: اولویت های اصلی حوزه انتخابیه اردبیل فعلا عمران و آبادانی استان در بحث عمران شهری و هم رسیدگی به مشکلات آبرسانی و راه ها و گاز روستایی است.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های استان برای از بین بردن معضل بیکاری در این استان، گفت: اگرچه بحث بیکاری بحث حوزه انتخابیه ما نیست و معضلی کشوری است اما راه کارهای برای کم کردن این معضل طرح ریزی شده است، که در ابتدایی‌ترین آن بحث سرمایه گذاری در بخش خصوصی و دولتی و صنعتی شدن منطقه در بخش کشاورزی است که در این راه دولت نیز باید همت و برنامه ریزی مناسببرای توسعه باغداری، دامپروری در این استان داشته باشد./س

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، توسعه ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.